سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه تمرینى استقلالى‌ها مشخص شد

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت از کویت امروز «چهارشنبه» در یک نوبت تمرینات خود را دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با نظر وینفرد شفر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در یک نوبت تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

آبى پوشان ساعت ١٢ امروز با حضور در هتل المپیک تمرینات خود را دنبال مى کنند.

استقلال پرطرفدارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا

هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور ٩٠ هزار نفری خود در جدال برگشت با العین در روز‌های پایانی سال ٩٦ عنوان پرطرفدارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا را در پایان مرحله گروهی به خود اختصاص دادند تا با اختلاف بسیار نسبت به سایر رقبا پرطرفدارترین تیم لقب بگیرند.

پاداش ۳۴۰ هزار دلاری برای استقلال

استقلالی‌ها به دلیل کسب سه پیروزی ۱۵۰ هزار دلار، سه تساوی مقابل الریان در قطر و ۲ بار مقابل العین ۳۰ هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد و در نهایت به دلیل صعود از این مرحله ۱۰۰ هزار دلار پاداش خواهند گرفت.

با این حساب استقلالی‌ها ۳۴۰ هزار دلار بابت این مرحله از AFC پاداش خواهند گرفت.

خشن‌ترین تیم هاى رقابت هاى آسیایى

با ۱۰۶ و ۱۰۲ خطا تیم هاى استقلال و پرسپولیس خشن‌ترین تیم‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

حضور مثمرثمر هافبک آبى‌ها در رقابت هاى آسیایى

سرور جپاروف با ٥٢٠ دقیقه حضور در ترکیب در مرحله گروهى لیگ قهرمانان آسیا بیشترین دقایق بازى را در ترکیب استقلال داشته است.

حضور کم رنگ بویان در رقابت هاى آسیایى

بویان نادینوف با یک دقیقه حضور در ترکیب در مرحله گروهى لیگ قهرمانان آسیا در بازى با الهلال، کمترین دقایق بازی را در ترکیب استقلال داشته است.


شکایت جديد ٢ بازيكن از استقلال

شنيده مى شود فرزاد حاتمی   بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال به خاطر مطالباتشان از این باشگاه شکایت کرد او مبلغ 200 میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارد و هنوز موفق به دریافت مطالباتشان نشده است.

طلب ٥٤٠ ميليونى كار دست استقلال داد

گفته مى شود هم يعقوب كريمی بازيكن سابق آبى پوشان پايتخت بابت طلب ٥٤٠ ميليون تومانی خود از استقلال شكايت كرده است.

حضور وحید طالب‌لو در باشگاه استقلال

شنيده مى شود وحید طالب لو دروازه‌بان سابق استقلال برای دریافت مطالباتش به باشگاه استقلال رفت.او مبلغ 715 میلیون تومان از زمان حضورش در این تیم طلب دارد و به همین دلیل به باشگاه رفت تا با مديران باشگاه ملاقاتی داشته باشد.

بازگشت حسينى به تمرينات استقلال

مجید حسینی مدافع تيم فوتبال که دچار پارگی کف پا شده بود،از فردا تمرينات خود را آغاز مى كند به اين ترتيب حسينى با پشت سر گذاشتن دوران مصدوميت از فردا تمرينات خود را دنبال مى كند.

از طرفى فرشيد باقرى كه در بازى مقابل الهلال مصدوم شد نمى تواند در ديدار مقابل پيكان آبى ها را همراهى كند و از طرفى وريا غفورى نيز پس از پا درد در نهايت در تمرينات تيمى امروز حاضر شد و مشكلى براى همراهى تيمش در بازى برابر پيكان ندارد.

زمان تمرين فرداى استقلالى ها

بازيكنان تيم فوتبال استقلال فردا ظهر ساعت ١٢ با حضور در زمين صنايع دفاع در يك نوبت تمرينات خود را زير نظر مربيان دنبال خواهند كرد.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.