سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاره حاشیه ساز بارسلونا دیدار با ویارئال را از دست داد

"سرجی روبرتو"، هافبک بارسلونا به دلیل اخراج مقابل سویا، دیدار تیمش برابر ویارئال را از دست داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بارسلونا در چارچوب هفته سی و سوم رقابت های لیگ اسپانیا ( لالیگا ) شب گذشته، به مصاف سلتاویگو رفت و در پایان به تساوی 2-2 رسید. آلکاسر و دمبله گل های کاتالان ها را به ثمر رساندند و آسپاس و جانی هم گل های سلتا را زدند.

در این مسابقه، سرجی روبرتو، هافبک تیم فوتبال بارسلونا، اولین کارت قرمز این فصل کاتالان ها را گرفت و نکته جالب آن است که او دقایقی پیش از ورودش به زمین، به دلیل خطای خطرناک روی آسپاس کارت قرمز گرفت و از زمین بازی بیرون رفت.

در چند ساعت اخیر، شایعاتی مبنی بر غیبت روبرتو در دیدار فینال جام حذفی مقابل سویا شنیده می شد اما طبق قوانین فوتبال اسپانیا، او در بازی بعدی بارسا در لالیگا غایب خواهد بود و در دیدار مقابل ویارئال حضور نخواهد داشت.

بارسا با تساوی شب گذشته مقابل سلتاویگو، 83 امتیازی شد و کماکان در صدر جدول رقابت های لالیگا باقی ماند. همچنین بارسا 40 بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته و در صدد رکورد شکنی است. البته 5 هفته مانده تا پایان رقابت های لیگ اسپانیا مانده و اگر آنها بتوانند در این مسابقات امتیاز بگیرند به رکورد 45 بازی بدون شکست می رسند.

دیپورتیو لاکرونیا، ویارئال، رئال مادرید و سوسیه داد و ختافه حریفان بعدی شاگردان والورده هستند.

انتهای پیام/

ستاره بارسا دیدار با ویارئال را از دست داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.