سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه وبویراحمد؛

آمادگی بنیاد نخبگان برای حمایت از مخترعان برتر

بنیاد نخبگان کهگیلویه وبویراحمد آمادگی دارد از دانش آموختگان و مخترعان برتر حمایت و پشتیبانی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  رئیس بنیاد نخبگان استان در جلسه هماهنگی متولیان حوزه فناوری استان که به منظور کمک به توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و نوپا در دانشگاه یاسوج برگزار شد با برشمردن مهمترین چالش های پیش روی حوزه فناوری استان گفت: ضعف محیط های داخلی مراکز و بیرونی مرتبط با حوزه دانش بنیان و همچنین نداشتن ارتباط منظم بین فعالان حوزه فناوری، بنیاد نخبگان، مراکز رشد و پارک علم و فناوری از مهمترین مشکلات پیش روی این حوزه است که باید اصلاح و بازنگری شود.
اکوانی افزود: این بنیاد آمادگی دارد مخترعان، دانش آموختگان و نخبگان استان را شناسایی و از آنها حمایت کند.
هاشمی رئیس پارک علم و فناوری استان هم گفت :به منظور فعال کردن پارک علم و فناوری استان سایت اطلاع رسانی آن راه اندازی و ساختمانی به مساحت هزار و 200 متر مربع خریداری شده است.
عریان رئیس دانشگاه یاسوج هم با تاکید بر تقویت و تحکیم روابط دانشگاهیان و حوزه پارک علم و فناوری استان گفت: این اقدام موجب رشد و شکوفایی ظرفیت های بالای استان در زمینه های مختلف می شود.
وی افزود: باید پایان نامه های دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های استان رابه سمت توانمندی های استان از جمله نفت و گاز، گیاهان دارویی، کشاورزی و جنگل ها سوق داد و دانشگاهیان با ارائه راهکارها و تحقیقات پژوهشی راهگشا زمینه شکوفای این ظرفیت ها را فراهم آورد.

 انتهای پیام/غ

حمایت از مخترعان برتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.