سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید تضمینی بیش از ۱۲ هزار تن گندم از کشاورزان فارس

بیش از ۱۲ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان فارس خریداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ لطیف رستاد مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه ۳ کشور با بیان اینکه از آغاز خرید تضمینی گندم تا کنون ۱۲ هزار و ۲۴۶ تن از این محصول از کشاورزان استان فارس خریداری شده است، گفت: در مرکز خرید «نصر لامرد» تا کنون ۸ هزار تن و در مرکز خرید «خواجه مراد» تا کنون ۴ هزار و ۲۴۶ تن گندم از کشاورزان تحویل گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از آغاز خرید تضمینی دانه روغنی کلزا تا کنون ۲ هزار و ۵۱۷ تن کلزا از کشاورزان جنوب فارس خریداری شده است، افزود: در مرکز خرید «نصر لامرد» ۹۵۰ تن و در مرکز خرید «خواجه مراد» یک هزار و ۵۶۷ تن کلزا از کشاورزان تحویل گرفته شده است.

رستاد ادامه داد: تا زمان اعلام قیمت خرید تضمینی هرکیلو گندم و دانه روغنی از سوی دولت، این محصولات علی الحساب به قیمت مصوب سال گذشته از کشاورزان خریداری می‌شود و بعد از اعلام قیمت‌های جدید مابه‌التفاوت آن به کشاورزان پرداخت می‌شود.

وزارت جهاد کشاورزی قیمت پیشنهادی خرید تضمینی گندم معمولی برای سال زراعی ۹۷_۹۶ را با ۱۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته ۱۴۳۰ تومان و قیمت خرید تضمینی گندم دوروم را با ۱۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته ۱۴۶۳ تومان اعلام کرده است.

قیمت پیشنهادی خرید تضمینی دانه روغنی کلزا نیز با ۹ درصد افزایش نسبت به سال قبل ۳ هزار و ۳۳ تومان اعلام کرده است.
انتهای پیام/ر

خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.