سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربده کشی وعصبانیت دشمن از اقتدار نیروهای مسلح

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، عربده کشی و عصبانیت دشمنان را به خاطر اقتدار نیروهای مسلح و توانمندی دفاعی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی،امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای 4 گانه ارتش مستقر در استان به مناسبت 29 فروردین با وی افزود : رژیم صهیونیستی توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به خوبی شناخته است و برای همین تا این حد عصبانی است.


وی گفت : تا این توانمندی و اقتدار در نیروهای مسلح کشورمان است دشمنان به لطف پروردگار متعال کاری نمی تواند بکنند.


امام جمعه تبریز رمز موفقیت نیروهای مسلح را تقویت بنیه اعتقادی و امنیتی ارتش و حفظ وحدت و همدلی با سپاه و بسیج در سایه اطاعت از رهبر معظم انقلاب بیان کرد.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت : در دوران قبل از انقلاب تنها کسی که ارتش را خوب شناخت و از آنان حمایت کرد امام خمینی ره بود زیرا می دانست بدنه ارتش سالم و پاکیزه است.
وی تصریح کرد : مقابله با انحلال ارتش و ثبت روز ارتش در نتیجه شناخت کامل امام راحل از بدنه ارتش در دوران قبل و بعد از انقلاب بود.


امام جمعه تبریز ادامه داد : بر اساس همین شناخت درست بود که در 19 بهمن 57 و سه روز قبل از پیروزی انقلاب جمعی از همافران با امام دیدار و با ایشان بیعت کردند که این اقدام آنان ، کمر دشمن را شکست و طاغوت را ناامید کرد.


نماینده ولی فقیه در استان افزود : ارتش قهرمان در دوران دفاع مقدس نیز در کنار سپاه و بسیج به دفاع از میهن و ارزشهای انقلاب پرداخت و بیش از 48 هزار شهید را تقدیم اسلام کرد.


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه ارتش نیز در این دیدار گفت : امروز ارتش به پاس خون شهدا از آمادگی بالایی برخوردار است و در کنار دیگر نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و اجازه نمی دهد دشمنان آسیبی به کشور وارد کنند.


سرتیپ غلامحسین ظهیرمالکی افزود:ارتش نیرویی مردمی و ولایی است و پیوند خود را با ملت و ارزشهای انقلاب نشان داده است و نه تنها در عرصه دفاعی بلکه هنگام بروز حوادث غیر مترقبه نظیر سیل زلزله و آتش سوزی نیز در کنار مردم و یاور آنهاست.


غبار روبی مزار شهدای تبریز از دیگر برنامه های این دیدار بود.

 

انتهای پیام/

 

 عصبانیت دشمن از اقتدار نیروهای مسلح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.