سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط لوله جدید زیردریایی سکوی ایلام ۳ به بهره‎برداری رسید

با تکمیل عملیات هایدروتست و تحویل خط لوله جدید زیردریایی حدفاصل سکوهای ایلام ۳ و ایلام، خط لوله جدید به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، حمیدرضا کریمی، مجری این طرح در شرکت نفت فلات قاره در توضیح عملیات انجام شده گفت: خط لوله زیردریایی ۱۴ اینچ حدفاصل سکوهای ایلام ۳ و ایلام به دلیل رسوب‌گذاری و خوردگی در نواحی مختلف، از رده خارج شده بود؛ بنابراین طراحی و نصب خط لوله جایگزین به همراه رایزر و اسپول‌های مربوطه در دستور کار مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت فلات قاره ایران قرار گرفت.

وی افزود: پس از اجرای خط لوله زیردریایی جدید، با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، پیش‌نیازهای عملیات هایدروتست قبل از تعطیلات نوروز مهیا و در روز ۴ فروردین ۹۷ خط لوله مزبور تست و تحویل همکاران منطقه سیری شد.

کریمی گفت: انجام موفقیت‌آمیز کلیه مراحل پروژه (شامل طراحی، تامین کالا، نصب و تست) با تلاش و پیگیری‌های عوامل اجرایی پیمانکار و تیم کارفرما، متشکل از کارشناسان واحد مجری، مهندسی و طراحی، خدمات فنی و مهندسی، نظارت مقیم و همکاری واحدهای بازرسی فنی، حفاظت فنی و مسئولان منطقه سیری و سکوی ایلام میسر شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.