سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بورد مطرح کرد:

نصب موفقیت‌آمیز پایه سکوی مسکونی FY-B میدان فروزان در تعطیلات نوروز

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از انجام موفقیت آمیز عملیات نصب پایه سکوی مسکونی FY-B میدان فروزان در هفته ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بورد مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از انجام موفقیت آمیز عملیات نصب پایه سکوی مسکونی FY-B میدان فروزان در هفته ابتدایی سال جاری خبر داد.

وی گفت: هدف از نصب سکوی مسکونیFY-B، بهبود شرایط معیشتی همکاران سکوی فروزان است؛ در همین راستا، حمل پایه سکوی یاد شده پیش از تعطیلات نوروز از مبدا جزیره قشم آغاز و به منطقه فروزان منتقل شد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران اضافه کرد: با فراهم شدن شرایط مساعد جوی در هفته اول سال جاری، پایه سکو با موفقیت و در فاصله نزدیک تاسیسات موجود فروزان نصب شد؛ به نحوی که در آینده ای نزدیک،‌ عرشه سکوی FY-B با پل دسترسی به طول تقریبی ۳۰ متر به سکوی FY متصل خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، در حال حاضر پیمانکار در حال انجام عملیات شمع‌کوبی پایه‌های سکو است و پس از این عملیات، فعالیت‌های مرتبط با حمل‌ و نصب سازه واسط و پل دسترسی در دستور کار خواهد بود.

گفتنی است، کلیه مراحل طراحی، ساخت و نصب سکوی یاد شده توسط پیمانکاران ایرانی و تلاش کارشناسان مدیریت مهندسی و ساختمان، بازرسی فنی، حفاظت فنی و با هماهنگی کامل مسئولان منطقه خارگ و سکوی فروزان انجام شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.