سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در رادیو ایران

ویژه برنامه «شکوه اقتدار» به معرفی بخشی از نوآوری و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف زمینی٬ دریایی٬ هوایی و پدافندی می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رادیویی ایران؛ ویژه برنامه «شکوه اقتدار» به معرفی بخشی از نوآوری و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف زمینی٬ دریایی٬ هوایی و پدافندی می پردازد.

پوشش مراسم ويژه رژه ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی و پخش سخنرانی ریاست محترم جمهوری از محل برگزاری مراسم، کوشش برای حفظ و ترویج ارزش های دفاعی و فرهنگ ایثار و اقتدار، تقویت وحدت، همگرایی و انسجام ملی از مهمترین اهداف این برنامه است.

ضمن اینکه با حضور یکی از مسئولان ارتش در استوديو درباره اهميت اين مراسم، رژه روز ارتش و بررسی توانمندی ها و اقتدار ارتش و نیروی زمینی صحبت می شود.

ارتباط لحظه به لحظه با مهران حبیبی گزارشگر مستقر در مکان برگزاری رژه، تعامل با مخاطبان رادیو به صورت پيامک و تلفن در مورد موضوع برنامه، همچنین بخش های کوتاه تولیدی ازقبیل گفتگو با هنرمندانی که درباره ارتش اثری خلق کرده اند یا فعالیت های جانبی ارتش درباره فعالیت های فرهنگی و جهادی و در شرایط بحرانی مثل زلزله، از دیگر بخش های این برنامه است.

گفتنی است؛ «شکوه اقتدار» چهارشنبه 29 فروردین از ساعت 8:30 تا 11 صبح با تهیه کنندگی محمد اسماعیل پور، گویندگی میثم نیکنام، نویسندگی مهدی رسولی فینی و روایت علی رضا تابان، آیتم سازی احسان زارع، سیما پاتیمار، زهرا قائدی، راضیه حسینعلی، خسروجردی، رامین جوادپور و زهره سربازی از گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/

ویژه برنامه «شکوه اقتدار» برای روز ارتش

 

برچسب ها: رادیو ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.