سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گالری باغ‌موزه دفاع مقدس ایلام راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ایلام گفت: گالری باغ‌موزه دفاع مقدس استان ایلام تا دهه فجر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محمدرضا شرف بیانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام بیان کرد: در بحث احداث باغ‌موزه در مرکز استان از سال‌های گذشته تلاش‌هایی انجام‌شده بود اما متأسفانه به دلایل مختلف به نتیجه قطعی نرسیده بود.

وی اظهارکرد: بررسی‌هایی در راستای احداث باغ‌موزه در استان انجام و مقرر شد با حمایت‌های استاندار محترم ایلام، مرکز اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توسعه و تقویت شود و به‌ عنوان یک مرکز و باغ‌موزه دفاع مقدس مرکز استان با توجه به ظرفیت‌ها و مزیت‌هایی که دارد مورد استفاده قرار گیرد.

شرف بیانی افزود: مقرر شد زمینی که در نزدیکی این مرکز قرار دارد به این مجموعه الحاق شود و در راستای اجرای المان‌ها و ایجاد فضای مناسب برای باغ‌موزه اختصاص یابد و با توجه به اینکه زیرساخت‌های این مرکز نیز آماده است؛ انتظار می‌رود که با تخصیص اعتبارت لازم به‌زودی شاهد ایجاد یک باغ‌موزه مناسب در استان باشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام عنوان کرد: تلاش می‌شود که گالری باغ‌موزه دفاع مقدس استان ایلام با همکاری و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان با محوریت نقش این دستگاه در دوران 8 سال دفاع مقدس در مرکز استان افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

وی، بابیان اینکه هر سازمان و نهادی که بتواند نقش اساسی خود را به‌عنوان دفاع مقدس به‌خوبی ایفا کند موردحمایت قرار خواهد گرفت، افزود: در مرکز استان ایلام 6 پناهگاه دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف شهر وجود دارد که مقررشده در این پناهگاه‌ها نقش اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس بازخوانی و به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام/ د

راه اندازی گالری باغ موزه در ایلام

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.