سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل میدان شهدا مشهد تا دو سال آینده

مدیر اجرایی طرح بزرگ میدان شهدا گفت: برابر برنامه‌ریزی انجام شده پروژه میدان شهدا طی دو سال آینده تکمیل خواهد شد و زائران و مجاوران رضوی می‌توانند به طور کامل از میدان بزرگ شهر بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید برجسته نژاد مدیراجرایی طرح بزرگ میدان شهدا افزود: تکمیل و اتمام فرآیند ۱۳ ساله نوسازی میدان شهدا یکی از دغدغه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری در دوره جدید است ودر سال‌های پس از انقلاب این میدان با توجه به افزایش ترافیک شهر عملکرد خود را از دست داده بودبه همین دلیل در طرح جدید این فضا به یک محدوده شهری با کارکرد‌های بالای ترافیکی و مدنی تبدیل می‌گردد.
 
وی گفت: ورود پیمانکاران متعدد برای تکمیل لایه‌ها و قسمت‌های مختلف این میدان با قرارداد‌هایی با ارزش مجموعا ۵۰ میلیارد تومان در ابتدای سال جدید، نشان از عزم جدی و خبر‌های خوب در این حوزه است.

مدیر اجرایی طرح بزرگ میدان شهدا افزود: ساخت باقیمانده سازه میدان، اجرای پوسته دوم، ساخت و نصب پل‌های عابر پیاده، خرید و نصب ۲۸ دستگاه پله برقی، خرید و نصب ۱۲ دستگاه آسانسور، تکمیل کامل فضای منفی یک عرصه و گرادیان فرهنگی از جمله اقداماتی است که که در مسیر اجرا قرار گرفته و طی دو سال آینده تکمیل خواهد شد.

برجسته نژاد گفت: اجرای پست‌های برق، تکمیل سرویس‌ها و نمازخانه‌ها، ساخت و تکمیل مبلمان شهری میدان شامل نرده‌ها، فلاور باکس‌ها، سطل‌های زباله، نیمکت‌ها، پرچم‌ها، ساخت و نصب هشت برج نوری، ساخت ۵ لوح دیواره هنری، تکمیل و راه‌اندازی آبنما‌ها و طراحی، ساخت و نصب المان اصلی میدان از دیگر اقدامات در حال انجام در میدان شهدا است.

انتهای پیام//م. ن
 

 پایان پروژه میدان شهدا مشهد در دو سال آینده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.