سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته معلم از ۲۰۰ پیشکسوت و معلم بروجردی تجلیل می‌شود

رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: تجلیل بیش از ۲۰۰ پیشکسوت و معلم در بروجرد و پیاده روی خانوادگی فرهنگیان از مهمترین برنامه‌های هفته معلم است.

شهاب روزبهانی، رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستانگفت: برنامه‌های هفته معلم همه ساله از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود که امسال این برنامه با نیمه شعبان تقارن یافته و قرار است برنامه‌های متنوعی برگزار شود.

وی افزود: همزمان با روز نیمه شعبان همایش پیاده روی خانوادگی فرهنگیان در بروجرد برگزار می‌شود و در پایان، پس از اجرای چند برنامه به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

روزبهانی از برگزاری جشن روز معلم خبر داد و گفت: جشن روز معلم ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور فرهنگیان برگزار می‌شود و از ۲۰۰ معلم نمونه و پیشکسوت فرهنگی در حوزه‌های مختلف تجلیل خواهد شد.

به گفته وی حدود سه هزار و ۵۰۰ معلم در مقاطع مختلف تحصیلی در بروجرد مشغول به خدمت هستند، اما همچنان با کمبود نیرو مواجه هستیم به طوری که در مقطع ابتدایی ۱۲۰ نیرو نیاز است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد مطرح کرد: امسال آزمون استخدامی برگزار خواهد شد و حدود ۵۰ نیرو سهمیه بروجرد است، اما با استخدام این تعداد همچنان کمبود نیرو وجود دارد.

انتهای پیام/د

بیش از ۲۰۰ پیشکسوت و معلم در بروجرد تجلیل می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.