سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو برد و یک باخت برای نمایندگان مازندران در هفدهم لیگ سه فوتبال کشور

نمایندگان مازندران در مسابقات هفدهم گروه اول مرحله دوم لیگ سه فوتبال کشور به دو برد و یک باخت دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در این هفته شهرداری نوشهر در ورزشگاه شهدای هفتم تیر چالوس با گل‌های فرهاد شفایی دو بار و امیر، ولی به پیروزی پرگل ۳ بر صفر دست یافت تا با ۲۶ امتیاز در چهارم قرار بگیرد و همچنان در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات مرحله دوم رقابت‌ها به صعود امیدوار باشد.

همچنین چوکای تالش، انتظار بجنورد و پاراگ تهران به ترتیب با ۳۰، ۲۸ و ۲۷ جایگاه اول تا سوم گروه اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور را در اختیار دارند.

تک گل احمد تقی زاده در ورزشگاه هویزه تهران برد ارزشمند یک بر صفر را برای هیرکانی چالوس برابر آرش ری رقم زد. چالوسی‌ها با ۲۴ امتیاز تیم هفتم در جدول رده بندی هستند.

شهدای ماکران در ورزشگاه پوریای، ولی تالش با یک گل مغلوب چوکا شدند. ماکرانی‌ها با ۱۹ امتیاز در میان ۱۰ تیم گروه اول لیگ سه فوتبال کشور، رتبه نهم را در اختیار دارند.

بازی تیم‌های مقاومت فجر البرز و شهید مولایی قائمشهر به علت بارش برف در ورزشگاه شریعتی کرج لغو شد.

شاگردان ابراهیم مرادی در تیم شهید مولایی با کسب این برد می‌توانستند، ۲۸ امتیازی شوند و با انتظار بجنورد تیم دوم جدول رده بندی مسابقات هم امتیاز شوند. قائمشهری‌ها فعلا با یک بازی کمتر و ۲۵ امتیاز، تیم پنجم گروه هستند.

انتهای پیام /ر

مسابقات هفدهم گروه اول مرحله دوم لیگ سه فوتبال کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.