سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزشی وزارت علوم خبر داد؛

تشکیل شورای عالی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی در وزارت علوم

شریعتی نیاسر از ادغام ۲ شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی و تشکیل "شورای عالی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی" در وزارت علوم از ابتدای سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در نشست شورای تحول و ارتقای علوم انسانی که با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس و اعضای شورای تحول علوم انسانی برگزارشد، گفت: با تشکیل شورای جدید «برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی»، دو کمیسیون آموزش و پژوهش در ذیل این شورا تاسیس می شود که از مزایای این اقدام حضور بیشتر حوزه پژوهش و فناوری در امور برنامه ریزی آموزش عالی و امکان افزایش تعداد اعضای کارگروه‌های تخصصی است.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل شورای تحول علوم انسانی با وزارت علوم گفت: در سه سال گذشته معاونت آموزشی وزارت علوم ۲۵ مکاتبه رسمی با شورای تحول داشته است و به دنبال تقویت ارتباط با این شوراست.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: وزارت علوم شورای تحول علوم انسانی را از بدنه آموزش عالی کشور می داند و مصوبات این شورا در کمترین زمان ممکن در شوراهای گسترش و برنامه ریزی به تصویب می رسند.

 شریعتی نیاسر با تجلیل از خدمات کارگروههای شورای تحول علوم انسانی در تصویب سرفصل های جدید و بازنگری درسی یادآورشد: سرعت بیشتر در تصویب سرفصل های جدید و ارتباط بیشتر با بدنه اعضای هیات علمی دانشگاهها و بویژه مدیران گروههای آموزشی دانشگاهها، مطالبه وزارت علوم از این شورا است.

انتهای پیام/

اظهارات شریعتی نیاسر در نشست شورای تحول و ارتقای علوم انسانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.