سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن آوا‌ها و نوا‌ها در فارس

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس از برگزاری جشن آوا‌ها و نوا‌ها دراستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید موید محسن نژاد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فارس در حوزه‌های فرهنگی، گردشگری، مذهبی، تاریخی و کشاورزی شناسایی و در قالب ۳۶ رویداد گردشگری در تقویم گردشگری استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه رویداد‌های گردشگری فارس طبق یک برنامه زمانبندی شده در این تقویم گنجانده شده است، افزود: چنانچه مطابق این تقویم عمل کنیم در تمامی ماه‌های سال و به طور متوسط هر ۱۵ روز یک برنامه در حوزه‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری خواهیم داشت.

محسن نژاد با بیان اینکه رویکرد محتوایی این رویدادها، فرهنگی، ادبی، کشاورزی، ورزشی، کارآفرینی، اطلاع رسانی، بازرگانی، خوراکی، آئینی، علمی و سرمایه گذاری است، اظهار داشت: تاریخ برگزاری برخی از این رویداد‌ها پیشنهادی است.

وی با تاکید بر اینکه رویداد‌های این تقویم بر اساس یک برنامه زمان بندی شده امسال اجرا می‌شود، تصریح کرد: بی‌شک برگزاری این جشنواره تاثیر به سزایی در توسعه گردشگری در مناطق مختلف استان دارد و از سویی هم به افزایش مدت اقامت گردشگران کمک می‌کند.

به گفته وی جشن آوا‌ها و نوا‌ها نیز از برنامه‌های این اداره کل برای امسال است.
انتهای پیام/ر

جشن آوا‌ها و نوا‌ها برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.