سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیاده سازی مهندسی فرهنگی در زندان های ایلام

مدیرکانون های فرهنگی و هنری مساجد و سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان ایلام دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; در این دیدار جمعی از کارشناسان و مسئولین زندان های استان و کانون فرهنگی و هنری مساجد نیز حضور داشتند و ضمن ارائه نظرات و راهکارها در خصوص تبیین مطلوب فعالیت های فرهنگی، در راستای پیاده سازی و بومی سازی آنها در سطح زندان ها نیز بحث و گفتگو کردند.

کشوری ضمن قدردانی از مسئولین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به منظور همکاری و تعامل با زندان های استان، بیان کرد: جامعه زندانیان برای اصلاح و بازسازی، نیازمند مساعدت در حوزه فرهنگی هستند و می بایست با همکاری و تعامل اثربخش ، فرهنگ پذیرش زندانی از سوی جامعه را بعد از اصلاح و بازپروری ، پیاده سازی کنیم.

کشوری اضافه کرد: ترسیم ابعاد مختلف مهندسی فرهنگی جهت طراحی و اجرای صحیح ، دقیق و همه جانبه در سطح زندان ها و جامعه، نیازمند تحرک بیشتر نهادهای فرهنگی است. وی به تاثیر فعالیت های فرهنگی در بازسازی شخصیتی زندانیان اشاره نمود و لازمه پیاده سازی مهندسی فرهنگی در زندانها را توجه به زیرساخت های فرهنگی قلمداد کرد ایشان پرداختن به زندانیان و ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی را تکلیفی شرعی برای کلیه متولیان فرهنگی در سطح جامعه دانست و خواستار حمایت بیش از پیش آنان شد.

حجه الاسلام والمسلمین چراغی پور نیز در ادامه برای توسعه حمایت های معنوی و مادی از زندانیان و مسائل فرهنگی آنان، اعلام آمادگی کرد و افزود: کانون های فرهنگی و هنری در سطح زندان ها فعال هستند و با تجهیز کتابخانه ها و مساعدت در راستای اجرای طرح های قرآنی و پوشش حداکثری زندانیان به منظور تبیین فعالیت های فرهنگی و تربیتی با هدف توسعه و بازپروری زندانیان تلاشی بیش از پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/ د

فعالیت فرهنگی در زندان های استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.