سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محرمی: همه مستحق کسب عنوان بهترین بازیکن بودند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازیکنان ما بهترین بازی خود را انجام دادند و استحقاق کسب عنوان بهترین را داشتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق محرمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی  برابر السد قطر به عنوان برترین بازیکن زمین شناخته شد.

محرمی در نشست خبری بعد از دیدار برابر السد قطر درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن اظهار کرد: از اینکه بهترین بازیکن زمین شدم، خوشحالم، اما خوشحالی بیشتر من کسب سه امتیاز مقابل هواداران‌مان و آن هم در یک بازی سخت است.

او ادامه داد:  مقتدرانه به عنوان صدرنشین از گروه‌مان صعود کردیم و از این موضوع خوشحالم. تک تک بازیکنان ما بهترین بازی‌شان را انجام دادند و استحقاق این را داشتند که جای من بنشینند و بهترین بازیکن زمین شوند. از این خوشحالم که یک بازی خوب را انجام دادیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بتوانیم از فصل قبل هم در آسیا بالاتر برویم.

مدافع پرسپولیس درباره این سؤال که شعارهای هواداران که او و مهدی مهدوی‌کیا را با هم مقایسه  می کردند و خودش این مقایسه را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: بارها گفته‌ام که از این موضوع خیلی خوشحالم و افتخار بزرگی است که با مهدی مهدوی‌کیا مقایسه شوم و این را می‌دانم که فاصله‌ام با او خیلی زیاد است. به طور طبیعی باید کار و تلاش کنم. با اینکه هواداران لطف دارند، من را قابل می‌دانند و این مقایسه را انجام می‌دهند، اما راهی طولانی دارم و امیدوارم روز به روز بهتر شوم و پیشرفت کنم.

محرمی در پاسخ به این سؤال که دوست دارد تیمش در مرحله بعدی با الاهلی روبه‌رو شود یا با الجزیره، گفت: همانطور که  برانکو گفت بازی با الجزیره برای ما بهتر است، چون میزبانی خواهیم داشت و می‌توانیم مقابل هواداران‌مان بازی کنیم. همین برای ما شرایط را بهتر می‌کند.

انتهای پیام/ 

اظهارات محرمی درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.