سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرشاسبی: ما شایسته صدرنشینی در آسیا هستیم/ محرمی از پرسپولیس نمی‌رود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: نتیجه مدنظر را برابر تیم فوتبال السد قطر بدست آوردیم و شایسته صدرنشینی در آسیا بودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا گرشاسبی درباره پیروزی پرسپولیس برابر السد قطر اظهار کرد: این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم که در این بازی ، پرسپولیس را تنها نگذاشتند. نتیجه ای که به دنبالش بودیم بدست آوردیم و تیم ما شایسته صدرنشینی در  لیگ قهرمانان آسیا بود.

او درباره اینکه استرس زیادی در جریان بازی داشت، بیان کرد: هر پرسپولیسی اوضاع و احوالش همانند من بود، بازی سرعتی و لحظه ای بود و هر دقیقه توپ در یک سمت دروازه بود. این پیروزی برای ما مهم بود و روحیه بازیکنان را افزایش یافت. 

گرمای این پیروزی در وجود هواداران قرار گرفت 

گرشاسبی درباره حمایت هواداران از این بازی گفت: هواداران مالک اصلی پرسپولیس هستند و آنها سرمای هوای آزادی را به جان خریدند تا گرمای این پیروزی در وجودشان قرار بگیرد. 

عالیشاه امانتی است که باید به پرسپولیس بازگردد

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره امید عالیشاه بیان کرد: خدمت سربازی عالیشاه 19 بهمن ماه به پایان رسید و قرار است برگه ترخیص این بازیکن صادر شود. با مسئولان تراکتورسازی صحبت کردم و آنها گفتند مشکل عالیشاه حل می شود. این بازیکن در تراکتورسازی بازی نمی کند و ما هم به علت محرومیت نقل و انتقالات نمی توانیم بازیکنی را بگیریم و به همین علت به عالیشاه نیاز مبرم داریم. عالیشاه امانتی در دست تراکتورسازی بود که این امانت باید به تیم ما بازگردانده شود تا در ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم. 

گرشاسبی درباره وضعیت صادق محرمی بیان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان ما، مدنظر تیم های خارجی هستند. به نظرم صادق محرمی ، پرسپولیس را ترک نمی کند و در این تیم باقی می ماند. البته پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد که با جدایی یک بازیکن ضربه ای به تیم وارد نمی شود. 

با وزرات ورزش درباره میزبانی از تیم عربستانی مشورت می کنیم 

او درباره اینکه در صورت همگروهی پرسپولیس با تیم الاهلی عربستان در چه کشوری میزبان این تیم عربی خواهد بود، اظهار کرد: ما باید با وزارت ورزش و جوانان مشورت کنیم و مسئولان دستگاه های مرتبط را در جریان این موضوع قرار بدهیم تا کشور میزبان را انتخاب کنیم. 

محرومیت پیروانی به باشگاه ابلاغ نشده است 

سرپرست پرسپولیس درباره احتمال محرومیت افشین پیروانی گفت: ابلاغی به باشگاه نشده است و این موضوع واقعیت ندارد. پیروانی به کارش در پرسپولیس ادامه می دهد و اتفاق خاصی در این باره رخ نمی دهد. 

مشکلات مالی کمر باشگاه را می شکند 

گرشاسبی درباره اینکه با مسئولان فدراسیون فوتبال بابت مشکلات مالی صحبت نکرده است، بیان کرد: جلسه ای با تاج داشتم و دغدغه ها و مشکلات مالی باشگاه را به او اعلام کردم. مشکلات مالی کمر باشگاه را می شکند و بدهی ها مربوط به 20 سال پیش است که حکم به محکومیت پرسپولیس صادر شده است.

یک ریال هم از سازمان لیگ دریافت نکردیم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پولی  از سازمان لیگ دریافت کرده است ، خاطر نشان کرد: یک ریال هم از سازمان لیگ برتر دریافت نکردیم . البته مکاتباتی با سازمان لیگ داشتیم و آنها گفتند هنوز حامی مالی پولی نداده است تا میان باشگاه ها تقسیم کنیم. طبق جدول تنظیم شده، سهم پرسپولیس مشخص است. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.