سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی به دنبال پیروزی با فوتبال مدرن

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:هدف اول ما در بازی با لوکوموتیو پیروزی است، می خواهیم فوتبال مدرن تری را به اجرا بگذاریم تا به این هدف برسیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار با لوکوموتیو تاشکند گفت: خوشحالم که در ازبکستان هستم. ۱۰ سال پیش باشگاه پاختاکور ازبکستان مرا می خواست اما آن زمان شرایط مهیا نشد که به کشور شما بیایم. سمول بابایان که آن زمان مدیر پاختاکور بود و بعدها سرمربی تیم ملی ازبکستان شد، از من دعوت کرد که به پاختاکور بروم اما شرایط جور نشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به حواشی تمرین روز گذشته تیمش در تاشکند اظهار کرد: متاسفانه دیروز مسئولان ازبکستان رفتاری با ما کردند که زیاد رفتار خوبی نبود. قبل از اینکه به ازبکستان سفر کنیم، برنامه مان این بود که مستقیما از فرودگاه به زمین تمرین برویم و تمرین خود را برگزار کنیم. در فرودگاه تاشکند به ما گفتند که در ورزشگاه لوکوموتیو بازی در حال برگزاری است. پرسیدیم برای تمرین عصر ورزشگاه نور دارد که تایید کردند، اما در نهایت نورافکن ها را روشن نکردند و در تاریکی تمرین کردیم. این در حالی است که وقتی لوکوموتیو به اصفهان آمد ما نهایت میهمان نوازی را انجام دادیم.

قلعه نویی افزود: هدف اول ما در بازی با لوکوموتیو پیروزی است، می خواهیم فوتبال مدرن تری را به اجرا بگذاریم تا به این هدف برسیم. هدف دوم‌مان هم این است که گل نخوریم و بتوانیم در ازبکستان موفق باشیم. ما چه در داخل خانه و چه بیرون از خانه به دنبال هجومی بازی کردن هستیم و به همین خاطر بعضی مواقع بازی‌ها را واگذار کردیم.

وی با اشاره به اینکه واقعیت فوتبال فردا در زمین رقم می خورد افزود: بازی لوکوموتیو و نسف قارشی را در لیگ ازبکستان تماشا کردیم که حریف ما بازنده شد. ما تیم حریف را تجزیه و تحلیل کردیم و دنبال بردن هستیم که انشااله فردا وقتی بازی شروع شود، بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

قلعه نویی گفت: برای این بازی همه بازیکنان خود را در اختیار داریم و فکر می کنم شماره ۹ حریف تنها بازیکنی است که در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

 

دیدارتیمهای فوتبال لوکوموتیو تاشکندبا ذوب آهن اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.