سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخی کشور‌های منطقه نرمش را به معنای عقب نشینی می‌دانند

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:: با برخی کشور‌های منطقه و آنانی که خصومت دیرینه با ایران دارند نمی‌شود نرمش نشان داد، چون از نگاه آنها، نرمش به معنای عقب نشینی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر دوشنبه در دیدار فرماندهان و مدیران رده‌های مختلف منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: حمایت و تقویت سپاه یک واجب شرعی و تضعیف آن حرام است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: کسانی که سپاه را تضعیف می‌کنند در هر مقام و لباسی که باشند، در مسیر آمریکا و صهیونیست گام برمی دارند.

وی ادامه داد: حمایت از سپاه، تقویت تمامیت ارضی ایران، تقویت خط ولایت، تقویت انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌ها و تقویت مردم است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه سپاه یک نهاد امتحان داده الهی است، گفت: سپاه در این چهل سال انقلاب از همان آغازین روز‌ها با تمام وجود سربلند و سرافراز بوده و مدافع حریم ایمان، انقلاب و اسلام بوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر منطقه دوم دریایی سپاه را اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران در حوزه خلیج فارس عنوان کرد و افزود: ما باید بر اقتدار خود در همه سطوح دفاع بیافزاییم و رشد ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه منطقه خلیج فارس یک منطقه ژئو استراتژیک از جهات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی است، اظهار داشت: در بین آبراه‌های بین المللی شاید هیچ آبراهی به اندازه خلیج فارس دارای درجه حیاتی هم برای کشور‌های منطقه و هم نظام بین الملل نباشد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه خلیج فارس کانون توجهات جهانی است، افزود: هر کس بتواند در عرصه مهندسی جامع خلیج فارس، مدیریتی کارآمد داشته باشد قطعاً تأثیر فوق العاده‌ای بر منطقه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت حوزه خلیج فارس و قدرت بالای تأثیرگذاری مدیریت آن، مقام معظم رهبری صیانت، حراست و دفاع از حوزه خلیج فارس را به سپاه پاسداران واگذار کردند که این نشان از قدرت بالای سپاه است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به حمله جنایتکارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، گفت: این حمله نشان داد که جهان استکبار به سرکردگی این ابر جنایتکاران، هیچگاه در فکر قانون‌مدار بودن، مردم و کشورا‌های مستقل نیستند و به هیچ یک از این‌ها نمی‌شود اعتماد کرد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه بدون مجوز از سازمان ملل و شورای امنیت و بدون تأیید وجود بمب‌های شیمیایی توسط گروه‌های حقیقت یاب به سوریه حمله کردند و گستاخانه می‌گویند که این کار قانونی است.

وی افزود: این کار جهان استکبار نشان می‌دهد که جهان دارای یک نظام سلطه استکباری است که اگر ما اقتدار نداشته باشیم همان کاری را با ما خواهند کرد که با سوریه و عراق کردند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اکثر کشور‌های عربی از این حمله ابراز خرسندی و خوشحالی کردند، افزود: با برخی کشور‌های منطقه و آنانی که خصومت دیرینه با ایران دارند نمی‌شود نرمش نشان داد، چون از نگاه آنها، نرمش به معنای عقب نشینی است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار ذاتاً با نظام ما مشکل دارند، افزود: جهان استکبار ذاتاً خوی استبدادی و جهان خواری دارند و به دنبال تسلط بر مراکز قدرت هستند به هیمن خاطر، قابل اعتماد نیستند.

وی ادامه داد: پای مذاکره با این‌ها رفتن یعنی مذاکره تسلیم و امتیاز دادن، و این نگاه آن‌ها است.

انتهای پیام/م

مذاکره با جهان استکبار به معنای تسلیم شدن و امتیاز دادن است

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.