سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد خوب سپاه توانسته است نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دشمن نیز با ترفند‌های گوناگون و در برهه‌های مختلف زمانی تمام تلاش خود را برای تضعیف توان و حیثیت سپاه به کار گرفته است، اما عملکرد خوب سپاه تا به امروز توانسته است نقشه‌های دشمنان را در این زمینه نقش بر آب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در نشست معاونین سپاه در بوشهر اظهار داشت: سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف با توانمندی‌های بالای خود توانسته اقتدار و توانمندی خود را نشان دهد.

وی با اشاره به سوم شعبان سال روز میلاد سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار بیان کرد: سپاه از همان ابتدای تاسیس تاکنون با وجود تمام خدماتی که برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن انجام داد با مخالفینی روبرو بوده است.

سردار رزمجو افزود: دشمن نیز با ترفند‌های گوناگون و در برهه‌های مختلف زمانی تمام تلاش خود را برای تضعیف توان و حیثیت سپاه به کار گرفته است، اما عملکرد خوب سپاه تا به امروز توانسته است نقشه‌های دشمنان را در این زمینه نقش بر آب کند.

وی افزود: سپاه اقدامات موثری را تاکنون در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی و نظامی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین و تاثیرگذارترین آن‌ها می‌توان به مبارزه پیگیر و مستمر با تروریسم اشاره کرد.

رزمجو با محکومیت حمله ددمنشانه آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه اظهار کرد: شلیک بیش از ۱۰۰ موشک به خاک سوریه نشان دهنده طبع اقتصادی و نه طبع سیاسی و نظامی ترامپ رئیس جمهور آمریکا است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: تجربه ثابت کرده است آمریکایی‌ها هرگاه حیثیت سیاسی و نظامی خود را از دست رفته می‌بیند دست به عکس العملی زده تا توجه مردم جهان را به خود جلب کنند.

وی تصریح کرد: این مثلث شوم و به اصطلاح قدرتمند با حملات خود با پشتیبانی آل سعود تلاش داشتند تا توان خود را در برابر محور مقاومت به نمایش بگذارند، اما ما شاهد موفقیت‌های خوبی در سوریه بودیم که از جمله مهم‌ترین این موفقیت‌ها می‌توان به رهگیری و انهدام بخشی از موشک‌های شلیک شده و آزادسازی این کشور و بیداری مردم جهان اشاره کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: این اقدامات ضربه‌های سنگینی به حیثیت سیاسی و نظامی آمریکا زده است.

انتهای پیام/م

آمریکایی‌ها حیثیت سیاسی و نظامی خود را از دست رفته می‌بینند

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.