سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتوبوس، پایان راه حاملان شیشه در اهواز

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف از شناسایی و دستگیری 2 سوداگر مرگ در اهواز و کشف 12 کیلو و 500 گرم مواد روانگردان شیشه خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به شهرستان اهواز مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ساعت ها تلاش و رصد خودروهای عبوری در ورودی شهرستان اهواز، موفق شدند 2 سوداگر مرگ که با عنوان مسافر سوار اتوبوس شده بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر نمایند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: در بازرسی از وسایل 2 متهم دستگیر شده مقدار 12 کیلو و 500 گرم مواد روان گردان از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط گردید.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر که سلامت جامعه را هدف گرفته اند، از خانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست، در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه 110 مطلع کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

سوداگران مرگ در دام قانون افتادند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.