سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزارى دومین همایش بین‌المللی التهاب سیستم عصبی در مشهد

دومین همایش بین‌المللی التهاب سیستم عصبی ۲۸ الی ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۷به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری دانشگاه مونستر آلمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی گرجى رئیس گنگره التهاب سیستم عصبی در نشست خبری جشنواره دانشجویی علوم اعصاب، گفت: همایش برای ترویج دانش علمی، پیشرفت‌های پزشکی و ارایه خدمات بهداشتی موثر در زمینه التهاب عصبی طراحی شده است، این همایش فرصتی را در اختیار تمامی رشته‌های مرتبط با علوم اعصاب و دیگر متخصصان حوزه سلامت قرار خواهد داد تا در زمینه آخرین پیشرفت‌ها و چالش‌های فعلی در زمینه التهاب عصبی به بحث و تبادل نظر بپردازند.


وى گفت: دومین کنگره بین المللی «التهاب سیستم عصبی» و فستیوال دانشجویی «علوم اعصاب» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکارى دانشگاه مونستر، دانشگاه مشهد و کارگروه توسعه و تعالی علوم اعصاب برگزار می‌شود.


رئیس همایش بین المللی سیستم عصبی در ارتباط با که علوم اعصاب گستره بسیار زیادی دارد و جز علوم استراتژیک محسوب میشود افزود: تحولاتی که طی سال‌های اخیر در علوم اعصاب صورت گرفته، بسیار قابل توجه است و دپارتمان علوم اعصاب در مشهد از سال ٩٥ تشکیل شده که عملکرد خوبی داشته است.
 
گرجی گفت:تشکیل بانک اعصاب، کشت سلول‌های بنیادی و آسیب شناسی گروه‌های مختلف اعصاب از جمله فعالیت‌های این دپارتمان است.


وى گفت: ٥٠٠ نفر از ٤٠ دانشکده داخلی کشور شرکت کردند که ٣٥٠ مقاله به دبیر خانه فرستاده شده است که ٣٠ مقاله برای سخنرانی انتخاب شده اند و ٣٢٠ مقاله دیگر در قالب پوستر میباشد.


 رئیس دومین کنگره بین‌المللی «التهاب سیستم عصبی افزود: این همایش با حضور ٢٠ استاد از کشور آلمان برگزارخواهد شد.


انتهای پیام//ا. آ.


دومین کنگره التهاب سیستم عصبی و جشنواره دانشجویی علوم اعصاب در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.