سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوستر چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو رونمایی می‌شود

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو از رونمایی از پوستر این جشنواره با حضور نماینده، ولی فقیه و جمعی از مدیران و مسئولان استان همزمان با ۲ اردیبهشت سال جاری در سنندج خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، زهرا زندی، مدیر موسسه ستایش سنندج گفت: فراخوان برگزاری چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) در بین مراکز، موسسات فرهنگی و هنری و هنرمندان سراسر کشور اعلام شده است.
 
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو از رونمایی از پوستر این جشنواره خبر داد و عنوان کرد: آیین رونمایی از پوستر جشنواره با حضور نماینده، ولی فقیه و جمعی از مدیران و مسئولان استان همزمان با ۲ اردیبهشت جاری در سنندج برگزار می‌شود.
 
زندی با بیان اینکه این جشنواره که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برگزار می‌شود، افزود: موسسه ستایش مسئولیت اجرایی جشنواره و علیرضا غوثی از هنرمندان و اساتید مولودی خوان دبیر تخصصی چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو را عهده دار هستند.
 
وی بخش‌های چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو را شامل بخش گروهی، تک خوانی و بخش مهمان خارجی ذکر کرد و افزود: بخش مولودی خوانی توسط گروه‌های مولودی خوان سراسر کشور که در وصف پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد امام رضا (ع) اجرا می‌شود.
 
زندی ادامه داد: بخش تک خوانی مختص آثاری است که در قالب مولودی در وصف پیامبر اعظم (ص) و امام رضا (ع) خوانده می‌شود و در بخش مهمان خارجی نیز پنج گروه مولودی خوان منتخب مدعو از کشور‌های عراق، لبنان، فلسطین، سوریه و ترکیه حضور پیدا می‌کنند.
 
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو آخرین مهلت دریافت آثار جشنواره را ۲۵ خرداد سال جاری اعلام و خاطر نشان کرد: این جشنواره همزمان با ۲۴ تا ۲۶ تیر سال جاری در عمارت خسروآباد سنندج با حضور مولودی خوانانی از سراسر کشور و پنج کشور خارجی برگزار می‌شود

انتهای پیام/م

آیین رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاودر سنندج برگزارمی شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.