سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه بازار کار در کرمانشاه

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه "بازار کار" در کرمانشاه خبرداد.

به گزارش   گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه ؛ کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: در صورت مصوبه سازمان توسعه  تجارت و همچنین تامین یارانه مورد نیاز پیگیر برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی در سلیمانیه یا بابل عراق هستیم.


کاشفی از پذیرش پنج هیات تجاری از عراق، اقلیم کردستان، سوریه، روسیه و چین خبر داد و افزود: دوهیات تجاری نیز امسال از کرمانشاه به روسیه و عمان و یک هیئت هم به عراق یا قطرا اعزام خواهند شد.


رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: عمان از جمله کشور‌هایی است که می‌تواند وضعیت تجاری خوبی با ما داشته باشد و باید تجار و بازرگانان را به سمت این کشور سوق دهیم.


عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران با اشاره به نمایشگاهی که آبان ماه در شانگ‌های چین برگزار می‌شود، افزود: چین این نمایشگاه را برای اولین بار با هدف شناسایی کالا‌های وارداتی برگزار کرده که تلاش می‌کنیم تعدادی از شرکت‌های کرمانشاه در این نمایشگاه حضور یابند و این آمادگی را داریم که یارانه‌ای را هم برای این شرکت‌ها در نظر بگیریم.


وی از پیش بینی برگزاری ۱۲ جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری خبر داد و افزود: عمده مسائلی که در این جلسات پیگیری می‌کنیم شامل راه‌های توسعه استان و همچنین مشکلات بخش خصوصی است.


رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه تاکید کرد: در حوزه مطالعات و پژوهش‌ها نیز امسال چهار همایش فصلی و ۲۶ سرفصل آموزشی را برنامه‌ریزی کردیم و در سال جاری به فعالیت استارت آپ‌ها ورود می‌کنیم.


رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به برنامه‌ریزی که برای برگزاری مراسم "تد" در استان صورت گرفته، خاطرنشان کرد: "تد" یک سمینار تکنولوژی، سرگرمی و دیزاین مهندسی است که تحت لیسانس یک کشور دیگر و با حضور سخنرانان بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

انتهای  پیام/ز

پذیرش پنج هیات تجاری از عراق، اقلیم کردستان، سوریه، روسیه و چین

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.