سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان:

بیش از ۱۶ هزار یتیم فاقد حامی هستند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ هزار و ۱۰۸ نفر از مجموع ۳۳ هزار و ۳۱۹ یتیم در این استان فاقد حامی هستند که نیازمند توجه خیران نیک اندیش است.

محمود میرامامی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: هم اینک ۱۷ هزار و ۲۱۱ کودک یتیم سیستان و بلوچستان زیر پوشش حمایت مادی و معنوی ۲۱ هزار و ۳۶۱ حامی قرار دارند.

محمود میرامامی از تمام خیران، موسسات، مسئولان و همه اقشار جامعه درخواست کرد با توجه به نیاز این قشر در صورت امکان هریک سرپرستی مادی و معنوی یک کودک یتیم سیستان و بلوچستان را بر عهده گیرند.

وی ادامه داد: همچنین نیکوکاران می‌توانند هدایای نقدی خود را برای کمک به این افراد با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #۰۵۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ موردنظر واریز کنند.

وی با قدردانی از حامیان ایتام سیستان و بلوچستان گفت: حامیان ایتام این استان سال گذشته ۱۱۱ میلیارد و ۹۴۵ میلیون و ۴۳ هزار ریال به کودکان زیر پوشش کمک کردند که رشد ۳۲ درصدی را نسبت به سال ۹۵ نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ع

۱۶ هزار یتیم نیازمند توجه خیران نیک اندیش است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.