سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سی و شمشمین دوره مسابقات قرآنی آذربایجان غربی در نقده برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نقده گفت: شهرستان نقده میزبان مرحله استانی سی‌ و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت، نماز در بین دانش آموزان مدارس جنوب استان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مدیر آموزش و پرورش شهرستان نقده گفت:این مسابقات با تعداد ۹۷۳ شرکت کننده که ۵۲۸ نفر از آنان دانش‌آموز پسر و ۴۴۵ نفر دانش آموز دختر است در هنرستان کشاورزی شهید اسماعیلی شهرستان نقده به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه مسابقات طی چهار روز برگزار می‌شود، افزود: دانش آموزان پسر در ۹ رشته روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه، چهارم و پنجم اردیبهشت و دانش آموزان دختر روزهای پنجشنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت ماه در هفت رشته به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات قرآنی همه ساله در هفت رشته بین دانش‌آموزان دختر و  پسر در ۹رشته، قرائت، حفظ، تفسیر، احکام، اذان، انشای‌نماز، مداحی، نهج‌البلاغه و صحیفیه‌ سجادیه، بین مدارس بر‌گزار‌ می‌‌شود.

سلطانی با اشاره به حضور ۱۲شهرستان در این مسابقات، تصریح کرد: در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز جنوب استان، برگزیدگان شهرستانی مشخص شده و به مسابقات مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات قرآن به میزبانی شهرستان نقده

برچسب ها: مسابقات قرآن ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
مقصد بعدی کجاست؟
ناشناس
۲۱:۲۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
خیلی عالی
محمد
۲۱:۲۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
شهرستان پشت نیز حضور پیدا میکنن؟