سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سپهر در مراسم معارفه جانشین سازمان بسیج؛

 بسیج وظیفه امت‌سازی برای جهان اسلام را بر عهده دارد

جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: با صبر و ایثار و تلاش، بسیج ده‌ها میلیونی شکل خواهد گرفت و منویات رهبری تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم و معارفه جانشین رئیس این سازمان که امروز دوشنبه 27 فروردین در مجتمع پنج آذر سازمان بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج وظیفه امت سازی برای جهان اسلام را برعهده دارد، چراکه در کنار امامت و شریعت، نقش اساسی را امت ایفا می‌کند.

وی افزود: بسیج در این ۴۰ سال نقش مهمی در جهت دفاع از آرمان‌های انقلاب ایفا کرده و ان شاءالله امت ما لیاقت سپردن پرچم انقلاب به دست امام زمان(عج) را داشته باشد و ان شاءالله این اتفاق توسط بسیج جهانی‌ که سپاه پاسداران افتخار آن را دارد صورت بگیرد.

سپهر گفت: با صبر و ایثار و ابتکار و اراده و تلاش، بسیج دهها میلیونی شکل خواهد گرفت و منویات رهبری تحقق می‌یابد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه بسیج همان چیزی است که انقلاب مقدس به آن نیاز دارد، اظهار کرد:‌ معتقدم تاکنون که 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد بسیج نقش اساسی در انقلاب داشته است و ان شاءالله همان طور که امام راحل بیان کرده‌ است شاهد پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم بود و پرچم را به دست صاحب پرچم می‌سپاریم.

وی ادامه داد: ان شاءالله ملت و امت ما لیاقت سپردن این پرچم را به امام عصر خواهند داشت البته این امر میسور نیست به جز حضور میلیونی مردم ایران و حضور پر شور امت اسلامی.

سپهر با بیان اینکه یکی از نگاه‌های راهبردی فرمانده سپاه، تحقق بسیج 10 میلیونی برای زمینه سازی تمدن اسلامی است، خاطرنشان کرد:‌ اگر به منظومه فکری مقام معظم رهبری رجوع کنیم درمی‌یابیم که جامعه و تمدن اسلامی با حضور مردم امکان پذیر می‌شود و بسیج و سپاه امروز مفتخر است که این مسئولیت را به نحو احسن و با اتکا به شاخص اخلاص، تفکر، صبر، ایثار، خطر پذیری و... انجام می دهد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: مقام معظم رهبری در بیاناتشان اعلام کردند که هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد که قابل حل نباشد، بر این اساس من هم معتقدم با اراده‌ای که در فرمانداران و مدیران سپاه و جود دارد می‌توان بسیج 10 میلیونی را محقق و انتظارات رهبر معظم انقلاب را با حمایت‌های شما تأمین کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
درود بر سردار محمدحسین سپهر