سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار فضلی در مراسم معارفه جانشین سازمان بسیج؛

حتما شکست مفتضحانه آمریکا و صهیونیست‌ها را شاهد خواهیم بود

جانشین سابق سازمان بسيج مستضعفين گفت: شکست آمریکا و صهیونیست‌ها و هجمه‌ای که سوریه کردند را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین سابق سازمان بسيج مستضعفين در آیین تکریم و معارفه جانشین جدید رئیس این سازمان که امروز دوشنبه 27 فروردین در مجتمع پنج آذر سازمان بسیج برگزار شد، اظهار کرد: همه سعی و کوشش بنده این بوده که صادقانه به اسلام و انقلاب اسلامی خدمت کنم و امیدوارم در باقیمانده عمر خود نیز در هر عرصه‌ای که قرار می گیرم، انجام وظیفه کرده و دینم را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کنم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای سردار سپهر به عنوان جانشین جدید سازمان بسیج، تصریح کرد: بنده نیز در جهت انجام ماموریت های بسیج تمام قد پا در رکاب خواهم بود.

فضلی با اشاره به عوامل موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هنر حضرت امام خمینی (ره) این بود که با تشکیل سپاه و بسیج از مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی ساختار و سازمان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: امروز در سایه نگاه بلند حضرت امام توفیق پیدا کرده‌ایم از عناصر منطبق با آرمان‌ها و اهداف اسلامی و همچنین مجاهدت‌ها در مقابل مستکبران پشتیبانی کنیم.

فضلی گفت: امروز با همین دستاوردها است که دشمنان و همه کفار و مستکبران دور هم جمع شده‌اند تا سپاه، بسیج و جبهه مقاومت اسلامی را شکست دهند.

وی تاکید کرد: یقین داریم در سایه اخلاص و اطاعت از ولی فقیه، حتما شکست مفتضحانه آمریکا و صهیونیست‌ها و هجمه‌ای که چند روز پیش به سوریه کردند را شاهد خواهیم بود و ان شاالله جشن پیروزی و سقوط رژیم صهیونیستی را که بنا بر گفته نائب امام زمان حتما محقق می‌شود را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.