سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم آذربایجان‌شرقی روزانه ۴ تا ۸ ساعت در فضای مجازی فعال هستند

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی گفت:مردم آذربایجان‌شرقی روزانه ۴ تا ۸ ساعت در فضای مجازی فعال هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمودی رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه مردم استان روزانه چهار تا هشت ساعت در فضای مجازی فعال هستند، گفت: بیشترین رده سنی کاربران فضای مجازی ۱۲ تا ۲۵ سال هستند.

وی با اشاره به تهدیدات فضای سایبری گفت: بیشتر تخلفات رخ داده در فضای مجازی به علت عدم آگاهی کاربران در استفاده درست از این فضاست.

وی افزود: ضروری است آگاه‌سازی‌های لازم در خصوص نحوه استفاده از فضای مجازی همچنین نحوه نگهداری اطلاعات به شهروندان ارائه شود.

محمودی کنترل، رصد و پایش فضای سایبری را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس فتا برشمرد و افزود: پلیس فتا با بهره‌گیری از تخصص‌ها و مهارت‌های پرسنل نیروی انتظامی فضای مجازی را به‌طور شبانه‌روزی رصد و کنترل می‌کند.

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم استان روزانه چهار تا هشت ساعت در فضای مجازی فعال هستند، تصریح کرد: بیشترین رده سنی کاربران فضای مجازی ۱۲ تا ۲۵ سال هستند.

محمودی تأکید کرد: رصد خوبی بر فضای مجازی استان داریم و پلیس فتای آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های پیشرو و موفق در برخورد با جرائم سایبری است.

وی یادآور شد: فضای امر به معروف و نهی از منکر را باید در فضای مجازی استان ایجاد کنیم و مقدمات کار‌های آن را نیز در استان کلید زده‌ایم. 

 

انتهای پیام/ش

بیشترین رده سنی کاربران فضای مجازی ۱۲ تا ۲۵ سال هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.