سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویربرداری سریال ساموبندری ادامه دارد + تصاویر

تصویربرداری سریال ابراهیم فروزش در سال جدید در بندر بوشهر و اطراف آن ادامه دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویربرداری سریال ابراهیم فروزش در سال جدید در بندر بوشهر و اطراف آن ادامه دارد.

به دلیل تعطیلات نوروزی گروه تولید پروژه «سامو بندری» ادامه کار را از بعد از این تعطیلات ادامه داد. در این سریال تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان بوشهری و محلی حضور دارند.

فروزش سازنده فیلم های بچه های نفت، خمره، کلید، هامون و دریا، زمانی برای دوست داشتن، سنگ اول و شیر تو شیر و ... است و ده ها جایزه معتبر بین المللی و ملی از جنشنواره ها و فستیوال های فیلم دنیا را بدست آورده است و همچنین داوری بسیاری از فستیوال های معتبر فیلم را داشته است.

پرداختن به نوجوانان، خانواده و ارتباطات فامیلی و قومی‌ و فرهنگ قومیت های مختلف من جمله منطقه جنوب کشور، امید و کار و تلاش بی وقفه و عجین بودن و ارتباط عمیق مردم منطقه با آب های خلیج نیلگون فارس از جمله محورهای موضوعی سریال سامو بندری است و از ویژگی های پروژه تصویربرداری بخش های زیادی از کار روی لنج یا قایق در آب های خلیج همیشه فارس است.

برخی عوامل تولید پروژه سامو بندری عبارتند از:

تهیه کننده: سید علیرضا سبط احمدی، کارگردان: ابراهیم فروزش، نویسنده: اصغر عبداللهی، مدیر تصویربرداری: مصطفی احمدیان، مدیر تولید: سید محمدرضا نجفی، تدوین: سعید یاسی پور، مدیر صدابرداری: محمدحسین غفاری، طراح صحنه و لباس: نیلوفر فولادی، طراح گریم: جلال امیری مرند.

این سریال در 35 قسمت و 5 اپیزود هفت قسمتی که هر قسمت 45 دقیقه است، ساخته خواهد شد. سریال سامو بندری برای گروه نوجوان مرکز سیمافیلم در حال تصویربرداری است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
یاعوامل رو نمیذاشتین یا کامل میذاشتین. تمام عوامل دارن کار می کنن