سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور پروانه فعالیت مرکز نگهداری ترک اعتیاد زنان در ملایر

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان گفت: پروانه فعالیت مرکز نگهداری ترک اعتیاد زنان در شهرستان ملایر صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر کوکائیان، معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر دو کمپ نگهداری کوتاه‌مدت زنان در نهاوند و همدان فعال است،خاطر نشان کرد: امروز پروانه فعالیت مرکز نگهداری ترک اعتیاد زنان در شهرستان ملایر صادر شده است.

وی ادامه داد:این کمپ‌ها به صورت خود معرف فعالیت می‌کنند و مراکزی هستند که به صورت پرهیزمدار و بدون استفاده از دارو به درمان زنان معتاد می‌پردازند.

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان اظهار داشت:بهزیستی در هر دوره یک ماهه درمان، برای افراد بی‌بضاعت تا سقف 150هزار تومان کمک هزینه درمان درنظر گرفته است.

کوکائیان افزود:کمپ‌ها دارای پزشک دوره‌دیده، روانشناس، مددکار و مددیار هستند که حداکثر با ظرفیت متوسط 50 نفر درمان می‌شوند.

وی بیان کرد:در حال حاضر فقط یک مرکز شلتر در استان همدان و در مرکز شهر وجود دارد که از ساعت 8 صبح تا 8 شب فعال بوده و زنان بی‌خانمان را پذیرش می‌کند.

کوکائیان در بخش دیگری از سخنانش به مراکز کاهش آسیب تحت‌نظر بهزیستی اشاره و اظهار کرد: این مراکز کاهش آسیب و یا مراکز DIC مراکزی هستند که به صورت روزانه خدمات توزیع بسته‌های بهداشتی و آموزش‌های اولیه به همراه ارائه یک وعده غذای گرم به زنان معتاد را دادند.

انتهای پیام/ب

کسب مجوز فعالیت مرکزنگهداری ترک اعتیاد زنان در ملایر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.