سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار جیرفت؛

عشایر نسبت به بیمه دام‌های خود اقدام کنند

فرماندار شهرستان جیرفت گفت:عشایر نسبت به بیمه دام‌های خود اقدام کنند تا درصورت بروزحوادث میزان خسارت به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احمدامینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در دیدار مدیرکل امور عشایری جنوب استان کرمان گفت: به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران عشایر ذخایر انقلاب هستند و همه ما می‌دانیم که این قشر پرتلاش در برهه‌های مختلف برای انقلاب جان‌فشانی کرده و همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده است که همین موضوع ضرورت خدمت هرچه بیشتر به این عزیزان کم توقع را دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه عشایر نقش بسیار مهمی در تولید محصولات دامی نظیر گوشت و شیر دارند، افزود: باتوجه به خشکسالی‌های اخیر باید تمهیدات لازم جهت تامین مایحتاج عشایر فراهم شود.

احمدامینی روش هماهنگی و همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای فراهم ساختن بستر مناسب جهت بهبود وضعیت زندگی عشایران را ضروری عنوان کرد و افزود:باید عشایر نسبت به بیمه دام‌های خود اقدام نمایند تا درصورت بروزحوادث میزان خسارت به حداقل برسد.

همچنین شاهرخی مدیرکل امور عشایری جنوب استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان به سبب توجه ویژه به مشکلات عشایر گفت:عشایر مردمانی بسیار زحمتکش و در عین حال کم توقع هستند و با کمترین امکانات بهترین محصولات را به جامعه عرضه می‌کنند.
انتهای پیام/ح

عشایردر بیمه دام های خود تعجیل کنند

برچسب ها: دامپزشکی ، فرمانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.