سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت طرح‌های اشتغال‎زا و دانش‌بنیان برای دریافت تسهیلات

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های اشتغال‎زا و دانش بنیان برای دریافت تسهیلات و کمک‌های فنی و اعتباری در اولویت قرار دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نخستین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۹۷ گفت: طرح‌های اشتغال‌زا و دانش بنیان در استان، برای دریافت تسهیلات و کمک‌های فنی و اعتباری در اولویت قرار دارند.
 
وی افزود: از این پس، پرداخت تسهیلات و کمک‌های فنی و اعتباری به طرح‌های مرتبط با توسعه روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان و دارای ظرفیت ایجاد اشتغال هزار نفری با ارزان‌ترین سرمایه، جایگزین ارائه تسهیلات به کارخانه‌هایی می‌شود که اشتغال آنان با سرمایه بالا، به یکصد نفر نیز محدود نمی‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، حمایت از قالیبافان روستایی و تأمین بخشی از نیاز‌های نقدی و غیر نقدی آنان برای راه اندازی دار قالی را از جمله طرح‌های اشتغال‌زا بیان کرد.

عباسی اضافه کرد: حمایت از بهره برداران و تولیدکنندگان برای تبدیل دامداری سنتی به صنعتی و یا راه اندازی واحد‌های فرآوری محصولات کشاورزی بخصوص بادام، در ردیف طرح‌های اولویت دار و مشمول کمک‌های فنی و اعتباری قرار می‌گیرد.

وی گفت: حمایت از کالا‌های ایرانی و تولیدات داخلی چهارمحال و بختیاری، از اولویت‌های این استان برای ارائه اعتبارات تملک دارایی و کمک‌های فنی و اعتباری به متقاضیان است.

عباسی ادامه داد: این کمک‌ها تنها به اعتبارات نقدی محدود نمی‌شود و دیگر موارد نظیر تأمین زمین و مکان مناسب، آب، برق، گاز و یا تجیهزات مورد نیاز سرمایه گذار را نیز شامل می‌گردد.
 
انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات برای طرح‌های اشتغال‎زا و دانش بنیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.