سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامیابی نیا: اجازه نمی دهیم السد با 3 امتیاز ایران را ترک کند

هافبک تیم پرسپولیس ایران گفت: با تمام احترامی که برای السد قائل هستیم اجازه نمی دهیم با 3 امتیاز بازی از تهران خارج شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کمال‌ کامیابی‌نیا  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش و السد قطر گفت: پس ازبازی با پارس جنوبی جم تمرینات خوبی انجام دادیم و ریکاوری خوبی داشتیم ما می‌دانیم السد تیم قدرتمندی است اما با تمام احترامی که برای حریف قائل هستیم اجازه نمی دهیم با سه امتیاز این بازی از ایران خارج شوند چراکه می خواهیم با پیروزی در این بازی کاری کنیم مردم لذت ببرند.

او درمورد اینکه با توجه به هشدارهای AFC نسبت به رفتار تماشاگران چه توصیه ای به هواداران پرسپولیس دارد، بیان کرد: متأسفانه در بازی سال گذشته مقابل لخویا از غیبت تماشاگرانمان حسرت خوردیم و این اتفاق سبب شد شرایط سختی داشته باشیم اما خدا را شکر امسال هواداران در بازی‌های آسیایی و لیگ برتر برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند و تمام نکات و قوانین AFC  را رعایت کردند تا باشگاه متضرر نشود. آنها در سرما و گرما از پرسپولیس حمایت کردند تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم. پرسپولیس بیشترین و بهترین هواداران را در آسیا دارد و امیدواریم در بازی فردا هم از تیم ما حمایت کنند تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. 

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره اینکه با توجه به آسیب دیدگی رباط صلیبی محسن ربیع خواه آیا قراردادش را با این تیم تمدید می کند یا خیر، تصریح کرد: محسن ربیع‌خواه یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس است که همیشه به ما کمک کرده است. آسیب دیدگی او برای همه بسیار ناراحت کننده بود و به عنوان باشگاه و بازیکن از این اتفاق ناراحت شدیم.

کامیابی نیا در پایان  خاطرنشان کرد: سعی می‌‌کنیم کنار محسن باشیم و حمایت کنیم تا او بتواند هر چه سریع‌تر به شرایط بازی بازگردد. با توجه به غیبت ربیع خواه وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود. در حال حاضر برای تمدید قرارداد مذاکراتی با باشگاه داشته ام و باید دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم شرایط تمدید قراردادم فراهم شود و بازهم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. 

انتهای پیام

اظهارات کمال کامیابی نیا درباره دیدار پرسپولیس و السد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.