سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفرانس ملی هیدرولیک ایران در شهرکرد برگزار می‌شود

هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران به همت انجمن هیدرولیک کشور و با همکاری گروه‌های مهندسی عمران و آب، از ۱۳ تا ۱۵ شهریورماه سال‌جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

تبادل دانش فنی و تجربیات و کاربردی نمودن تحقیقات مربوط به علم هیدرولیک، سازه‌های هیدرولیکی و صنعت آب، توجه به شاخص‌های توسعه پایدار و بررسی مسائل آب و محیط زیست از اهداف این کنفرانس علمی است.

محور‌های هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران شامل مهندسی رودخانه، هیدرولیک محاسباتی، هیدرولیک دریا و سواحل، هیدرولیک محیط‌های متخلخل، هیدرو انفورماتیک، هیدرولیک محیط زیستی، ماشین‌های هیدرولیکی، سازه‌های هیدرولیکی، دستگاه‌های انتقال و توزیع آب، و کاربرد GIS و RS در مهندسی هیدرولیک می‌باشد.

ثبت مقاله برای شرکت در این کنفرانس، از جمعه آینده ٣١ فروردین ٩٧ تا چهارشنبه ٣١ مرداد امسال انجام می‌شود و مهلت ثبت نهایی شرکت کنندگان هم ۳ شهریور ۹۷ خواهد بود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه مدیریت و داوری هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران، به نشانی اینترنتی conf.sku.ac.ir/۱۷hydro مراجعه کنند.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/خ

شهرکرد میزبان هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.