سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات عجیب ستاره سابق روسیه در مورد جام جهانی کشورش

ملی پوش سابق تیم فوتبال روسیه اعلام کرد نه تنها برای جام جهانی 2018 به روسیه نخواهد رفت بلکه این رقابت ها را هم از طریق رسانه ها دنبال نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛آندره آرشاوین هافبک تیم فوتبال کایرات قزاقستان و ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال روسیه در مصاحبه  با یکی از رسانه های روسی گفت: ،برای دیدار های جام جهانی فوتبال حتی به عنوان تماشاچی هم به روسیه نخواهم رفت.

اودر ادامه اظهار داشت :دیدارهای جام جهانی 2018 هم زمان با رقابت های قهرمانی قزاقستانی است و من نمی توانم این رقابت ها را ترک کنم و  برای تماشای جام جهانی  به روسیه بروم و حتی فکر نمی کنم این دیدار ها را از رسانه ها هم دنبال کنم زیرا چنین چیزی نمی خواهم !

آرشاوین همچنین حاضر به اظهار نظر در مورد احتمال بازگشتش به تیم ملی فوتبال روسیه نشد این در حالی است که مطبوعات اعلام کرده بودند آرشاوین به عنوان مفسر در رقابت های جام جهانی حاضر خواهد شد.

گفتنی است "استانیسلاو چرچسوف" سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در ماه مارس آندره آرشاوین را به دلیل شرایط سنی به تیم ملی دعوت نکرد.همچنین نام او از سال 2012 در ترکیب تیم ملی فوتبال روسیه دیده نشده است و او در آستانه 37 سالگی است .

آرشاوین در مجموع برای تیم ملی فوتبال روسیه  74 بازی انجام داده است و موفق به زدن 17 گل ملی شده است. او هم اکنون در تیم کایرات قزاقستان بازی می کند اما سابقه حضور در  تیم های زنیت سن پترزبورگ  ،کوبان و آرسنال را هم  دارد.

انتهای پیام/

آرشاوین برای تماشای رقابت های جام جهانی 2018 به روسیه نخواهد رفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.