سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با سلطان استقلالی‌ها از احتمال انحراف شفر تا رمزگشایی از آتیش بیار‌های معرکه

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال و عضو کمیته فنی این تیم شرایط آبی پوشان پایتخت و حاشیه‌های این تیم را تحلیل کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی جباری روزگاری بهترین بازیکن ایران بود و هنرنمایی او در زمین فوتبال را شاید این نسل و یک نسل عقب‌تر هم به یاد نیاورند، اما او همان کسی است که روزی ادعا کرد لقب سلطان متعلق به اوست و در جواب او پروین به دلیل شناخت و احترامی که برای جباری قائل بود گفت: جباری استاد من است.

علی جباری از افراد کم حاشیه فوتبال محسوب می‌شود و این روز‌ها حضور پر رنگی در کمیته فنی استقلال دارد.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد شایعات تمدید قرارداد وینفرد شفر گفت: پرداختن به شایعات اصلا درست نیست. شفر در بدو ورود به استقلال قراردادى را با باشگاه تنظیم کرده که باید طرفین مطابق همان قرارداد پیش بروند.

  • نباید بگذاریم لطمه اى به استقلال وارد شود

او ادامه داد: در حال حاضر باید در شرایط این روز‌های استقلال بیشتر حواسمان به بازى هاى پیش رو از جمله جام باشگاه‌های آسیا، جام حذفی و رقابت هاى لیگ برتر باشد و نباید بگذاریم لطمه اى به استقلال وارد شود.

  • یکسری دوستان، دوست دارند که با مصاحبه و مشاوره‌های اشتباه، شفر را در مسیر دیگرى قرار بدهند

جبارى بیان کرد:مدیر عامل باشگاه برای بستن قرارداد با شفر در همان ابتداى کار، صحبت‌های لازم را انجام داده و قرارداد هم مشخص است. همچنین کمیته فنی هم در جریان تمامى اتفاقات بوده، اما اکنون یکسری دوستان، دوست دارند که با مصاحبه و مشاوره‌های اشتباه، شفر را در مسیر دیگرى قرار بدهند که به طور حتم این کار درست نیست.

  • شفر دیگر چه امکاناتی بیشتر از صنایع دفاع می‌خواهد؟

او افزود: با توجه به قراردادی که شفر و استقلال بسته اند، باشگاه به خاطر هواداران این قرارداد را تمدید مى کند تا این راه ادامه پیدا می کند و به طور حتم طرفین براى انجام این امر پای میز مذاکره خواهند نشست. اگر قرار است چیزی به قرارداد شفر اضافه شود نیز فکر می‌کنم بررسى این موضوع در جلسه چند روز آینده اتفاق بیافتد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. همه امکانات برای شفر مهیاست. از جمله زمین صنایع دفاع که تمام امکانات ورزشی مورد نیاز را دارا است و از بدو ورود هم در اختیار شفر قرار گرفت؛ بنابراین او دیگر چه امکاناتی بیشتر از این می‌خواهد؟

  • شفر قبل از ورود به استقلال به مدت ٢ سال استراحت مى کرد و کارى نداشت

عضو کمیته فنى باشگاه استقلال ادامه داد: شفر قبل از ورود به استقلال به مدت ٢ سال استراحت مى کرد و کارى نداشت و او کاملا با شرایطی که از استقلال می‌دانست وارد ایران شد و با همین شرایط فعلى سرمربیگرى این تیم را قبول کرد. حتى سفارت هم قبل از ورود سرمربیان به تیم‌ها همه جزئیات، اطلاعات و حواشی را به مربى مورد نظر می‌دهد، بنابراین شفر با دید باز به استقلال آمد. باشگاه استقلال هم برای دل هواداران و با توجه به نتایج خوبی که رقم خورده قرارداد شفر را تمدید مى کند، اما این تمدید باید با رقمى معقول صورت بگیرید تا لطمه اى وارد باشگاه نشود. برخى دوستان با مشاوره‌هایى اشتباهى که به شفر می‌دهند تنها باعث مى شوند مشکلات استقلال بیشتر شود.

  • باید چشم به کسب جام داشته باشیم نه اینکه فقط در مورد تمدید قرارداد حرف بزنیم

جبارى عنوان کرد: باید در حال حاضر چشم به کسب جام در رقابت هاى جام حذفی و صعود به مرحله بعدی رقابت هاى آسیایى داشته باشیم نه اینکه فقط در مورد تمدید قرارداد حرف بزنیم.

  • برخی افراد هم آتش بیار معرکه نشوند

او افزود: شفر در بدو ورود به استقلال قرار بود خودش و پسرش به تیم اضافه شوند و در نهایت ٢ دستیار ایرانى در کنارشان قرار گیرد، اما این مربى با اضافه کردن دستیاران خارجى باعث شد تا باشگاه هم به خواسته او تن دهد. از طرفى قرار بود یک یا ٢ بازیکن خوب جذب تیم شوند که در نهایت بویان به تیم استقلال ملحق شد که از دید من این بازیکن تا به اینجا مثمر ثمر نبوده و در مورد تیام هم نمی‌توانم بگویم عملکردش بد بوده، اما مدام اعلام مى کنند او از یوونتوس آمده در صورتى که او بازیکن ذخیره این تیم بوده است. بنابراین در حال حاضر تنها چیزی که باید مد نظر قرار دهیم این است که باشگاه استقلال لطمه نخورد و در این شرایط همه دست به دست هم بدهیم تا با کمک بچه‌ها بهترین اتفاقات براى این تیم رقم بخورد و در این میان برخی افراد هم آتش بیار معرکه نشوند.

  • باشگاه استقلال در این روز‌های سخت نیاز به حمایت دارد

جبارى افزود: باشگاه استقلال در این روز‌های سخت نیاز شدیدى به حمایت دارد و امیدوارم این تیم در گروه خود اول شود تا بتواند برای کسب ستاره سوم راه را به خوبى طى کند.

  • مشاوران به جای اینکه مدام به حواشى و دادن مشاوره هاى غلط بپردازند اجازه دهند استقلال کارش را بکند

عضو کمیته فنى استقلال در پایان خاطر نشان کرد: تمدید قرارداد شفر و مدیریت به طور حتم در یک اتاق در بسته رخ خواهد داد که فردى هم نظاره گر آن نیست، اما فقط برخى افراد دنبال حاشیه درست کردن هستند و آن‌ها نمى توانند ببینند که استقلال راه موفقیت را در پیش گرفته است و این موضوع در حالى رخ مى دهد که استقلال این روز‌ها با قدرت هر چه تمام روز‌ها را سپری مى کند. بنابراین بهتر است اجازه دهند تا این تیم کارش را به خوبی انجام دهد و مدیران باشگاه استقلال هم به طور حتم بحث قرارداد شفر را به خوبی انجام می‌دهند. بهتر است مشاوران به جای اینکه مدام به حواشى و دادن مشاوره هاى غلط بپردازند اجازه دهند استقلال کارش را در رقابت هاى پیش رو به خوبى انجام دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
سید
۱۱:۴۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
سرور پرسپولیسه
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
6666666666666666 تایی ها 666666666666667
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
حالا که طرفداران راضی و خوشحال هستد
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
حالا که طرفداران راضی و خوشحال هستد
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
ناشناس
۰۵:۳۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
استقلال سرور