سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مداحی خبر داد؛

بیست و چهارمین همایش سراسری هیئت رزمندگان اسلام برگزار می‌شود

مداحی از برگزاری بیست و چهارمین همایش سراسری هیئت رزمندگان اسلام در اردیبهشت ماه خبر داد.

سردار علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه سالگرد ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام، از برنامه های این نهاد گفت: هیئت رزمندگان اسلام در سال 76 به طور رسمی آغاز به کار کرد و تا امروز بیست و چهارمین همایش سراسری خود را در تمام شعبه های تحت پوشش(حدود 1000 شعبه) برگزار می کند.

وی در ادامه بیان کرد: ما در حال حاضر 400 شعبه اصلی و 300 شعبه خواهران و 300 شعبه نوجوانان در سراسر کشور فعال داریم که انشالله حدود 700 هیئت در شهر قم به مدت سه روز از پنجم تا هفتم اردیبشهت ماه همایش سراسری خواهند داشت.

مدیرعامل ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام با اشاره به اهداف برگزاری این همایش افزود: هرسال اهدافی برای همایش تبیین می شود که امسال نیز  جذب حداکثری، جوانگرایی و امید آفرینی از جمله اهداف بیست و چهارمین دوره همایش هیئت رزمندگان اسلام است، و انشالله با این هدف از سخنرانان برجسته کشوری استفاده خواهد شد.

مداحی در پایان با اشاره به حضور سخنرانان مراسم حجج الاسلام رفیعی و پناهیان اظهار کرد:در این همایش 4 گروه مشورتی تشکیل شده و مباحث کاری هیئت رزمندگان اسلام را طول سال 97 بررسی می کنند و نتایج آن روز آخر جمعه هفتم اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.