سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان منزل و احشام در نرماشیر

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از انهدام باند ۶ نفره سرقت منزل و احشام در عملیات ماموران پلیس اگاهی و کلانتری عزیزاباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حسین یوسف آبادی فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود:در این راستا ماموران کلانتری عزیز آباد وپلیس آگاهی این فرماندهی با انجام پیجوئی‌های پلیسی دو متهم را شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ یوسف آبادی بیان داشت:این دو متهم پس از رو به رو شدن با مدارک و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف کردند.
وی تصریح کرد:ارزش ریالی این اموال مسروقه بیش از ۲۷۰ میلیون ریال می باشدوسایر اعضای این باند نیز طی چند عملیات دیگر دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان برخی اموال مسروقه و احشام سرقتی کشف و در همین رابطه یک کارگاه ضایعاتی به سبب خریداری اموال مسروقه با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.
فرمانده انتظامی نرماشیر در پایان رعایت اصول ایمنی در منزل و محل نگهداری احشام را در کاهش سرقت موثر دانست و از شهروندان خواست هر گونه مورد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.
انتهای پیام/ی

دستگیری سارقان احشام در نرماشیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.