سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمسیون ویژه حمایت از تولید داخلی مطرح کرد؛

مصرف کننده باید به کالای ایرانی تعصب داشته باشد

فولادگر گفت: مصرف کننده داخلی باید بر روی کالای ایرانی تعصب داشته باشد و ازسوی دیگر از تولید کننده انتظار می‌رود که کالایی با کیفیت به دست مصرف کننده برساند و رضایت آن را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، اظهار کرد: با استفاده از قوانین موجود انتطار می‌رود ارتباط بیشتری میان بخش خصوصی و حوزه قانونگذاری به وجود آید.

فولادگر با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی الزاماتی دارد، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی اثرات منفی در بهبود فضای کسب و کار داشته است، به همین دلیل در سال۹۰ قانون بهبود کسب و کار در مجلس تصویب شد.

وی، اذعان کرد: از ۵۳ حکم این قانون ۲۹ ماده‌ای، کمتر از ۲۰ درصد آن اجرا شده و بخش عمده آن اجرا نشده است و بخش دیگر در حال اجراست.

به گفته وی، رگولاتوری منحصر به وزارت ارتباطات است که سازمان تنظیم مقررات این کار را انجام می‌دهد و پیشنهاد یک نهاد تنظیم‌گر نزدیک به یکسال است که در کمسیون اقتصادی مانده است.

رئیس کمسیون حمایت از تولید داخلی در کشور، اظهار کرد: جایگاه بخش خصوصی در سه حوزه سلامت، فرهنگ و آموژش مشخص نیست که در تلاش هستیم جایگاه بخش خصوصی را در این سه حوزه تثبت کنیم.

وی با بیان اینکه تعصب بر روی کالای ایرانی از سوی مصرف کننده باید به وجود آید، تصریح کرد: مصرف کننده داخلی باید بر روی کالای ایرانی تعصب داشته باشد و ازسوی دیگر از تولید کننده انتظار می‌رود که کالایی با کیفیت به دست مصرف کننده برساند و رضایت آن را فراهم کند.

فولادگر در پایان با بیان اینکه اصل۴۴ قانون اساسی در حال پایش است، گفت: نظارت بر اصل ۴۴ برای بهبود محیط کسب و کار و تولید داخل در مجلس شروع شده است.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
هیچ لزومی ندارد که به کالای ایرانی تعصب داشته باشد فقط به واردات و مصرف کالای خارجی تعصب نداشته باشد