سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت 25 هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین در همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: ۲۴ هزار و ۹۴۰ حامی از ایتام و فرزندان محسنین حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمشید محمدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان  با اشاره به اینکه از ۷ هزار و ۲۴۱ یتیم و فرزند محسنین حمایت شده است، بیان کرد: بیشترین حامیان طرح اکرام ایتامو طرح محسنین در استان را کارمندان و بازاریان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: زنان خانه‌دار، کارگران، پزشکان و استادان دانشگاه به ترتیب بیشترین حامیان ایتام در استان همدان هستند که کودکان زیرپوشش این طرح‌ها را حمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: در کنار فرزندان محروم از نعمت پدر، فرزندان هستند که پدران آن‌ها به دلیل بیماری، کهولت، از کارافتادگی و گسستن از فضای خانوادگی توان اداره زندگی خود را نداشته و تأمین معیشت خانواده بر عهده زنان سرپرست خانوار است که برخی از این فرزندان زیرپوشش طرح"محسنین" هستند.

محمدی با اشاره به اینکه در استان همدان 3 هزار و 849 یتیم و سه هزار و 392 فرزند محسنین وجود دارد، بیان کرد: 24 هزار و 940 حامی از آن‌ها حمایت‌های مادی و معنوی می‌کنند.

وی  با بیان اینکه حامیان علاوه بر پرداخت ایاب وذهاب ، تلاش می‌کنند مشکلات معیشتی، درمانی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی را حل کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان ادامه داد:با حمایت‌های همه‌جانبه حامیان و خیران می‌توانیم گام‌های مؤثرتری را برای برطرف شدن تمامی مشکلات ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش  حمایت کمیته امداد استان همدان برداریم تا آن‌ها بتوانند با آرامش خیال به مقاطع بالایی در زندگی،تحصیل و موقعیت‌های اجتماعی دست یابند.

انتهای پیام/ب

25 هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین در همدان حمایت می شوند

 

 

 

برچسب ها: کمیته امداد ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.