سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشارات سفیر اردهال با چه کتاب‌هایی به نمایشگاه کتاب می‌آید؟

امسال انتشارات سفیر اردهال، با ۶۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر می‌شود.

حسین عابدینی مدیر مسئول انتشارات سفیر اردهال، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور این انتشاراتی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: انتشارات سفیر اردهال تا کنون ۸۵۰ عنوان کتاب منتشر کرده است. امسال با ۶۰۰ عنوان کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر می‌شود و ۱۰۰ عنوان از این ۶۰۰ عنوان کتاب، جزو کتاب‌های جدیدی هستند که در این انتشاراتی منتشر شده اند.

وی افزود: یکی از کتاب‌های انتشارات سفیر اردهال که در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود، مجموعه دانشنامه نزهت القلوب است. از دیگر کتاب‌های این انتشاراتی در این دوره نمایشگاه کتاب می‌توان به مجموعه چهارجلدی عقیلی خراسانی در حوزه طب سنتی با عنوان هایی چون: خلاصه الحکمت، مخزن الادویت، تذکره اولی النهی و معالجات اشاره کرد. این کتاب‌ها در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود.

مدیر مسئول انتشارات سفیر اردهال با اشاره به عرضه کتابی از این انتشاراتی در حوزه دین بیان کرد: کتاب سیره صحیح پیامبر اعظم در حوزه دین از سوی انتشارات سفیر اردهال منتشر شده است. این کتاب در نمایشگاه کتاب تهران سال جاری عرضه می‌شود. همچنین این انتشاراتی کتابی را در حوزه تغذیه از پروفسور متین با عنوان رموز حفظ تندرستی در ۴ جلد و کتاب عالم آرای ساسانی را در حوزه تاریخ اثر اکبر تهرانی در این دوره از نمایشگاه کتاب ارائه خواهد کرد.

عابدینی ادامه داد: مطمئناً به دلیل اینکه مصلای تهران، محل برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مرکز شهر است، از این نمایشگاه بازدید خوبی می‌شود. البته من همیشه از مخالفان برگزاری نمایشکاه کتاب در این مکان بودم؛ به دلیل اینکه به لحاظ فیریکی دسترسی برای شهرستانی‌ها مشکل است، اما تهرانی‌ها دسترسی راحت تری نسبت به شهر آفتاب خواهند داشت.  به هر حال در مصلای تهران هم مشکلاتی هست؛ از جمله اینکه محیط این مکان نمایشگاهی نیست و ناشران در زمینه جابه جایی در نمایشگاه کتاب با مشکل مواجه می‌شود، اما بازدیدکننده زیادتر و فروش در مصلای تهران نسبت به شهر آفتاب بیشتر است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.