سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی از نماد‌های فرهنگی و تاریخی در جهت تولید ثروت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدگفت: با برند سازی سرمایه‌های نمادین در جهت تولید ثروت بهره‌مند شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: از طریق برند سازی ومعرفی سرمایه‌های نمادین  باید به بهترین نحو ممکن بهره برداری و استفاده کینم.

جوادیان زاده افزود :برند سازی در جهت معرفی و ظرفیت‌های هر استان و شهرستانی برعهده اهالی فرهنگ و هنر است وهنرمندان پیشقراول و پیشتاز در این جهت هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به فرامین رهبر انقلاب و نامگذاری سال جاری تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی، گفت: کالا ابعاد گوناگونی داشته و یکی از ابعاد آن فرهنگی است که باید درجهت تولید، ترویج و مصرف آن اهتمام بشتری صورت پذیرد.

وی گفت:درحال حاضرسرمایه‌ها در جوامع پیشرفته به بعد اقتصادی صرف نمی‌شود، بلکه سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگی و نمادین حرف اول را در جامعه امروزی می‌زند.

جوادیان زاده تصریح کرد:باید تلاش کنیم به جای صرف منابع اقتصادی از نماد‌های فرهنگی، نمادین و تاریخی در جهت تولید ثروت بهره‌مند شویم.

وی درعین حال با اشاره به توانمندی هنرمندان گفت:اهالی فرهنگ و هنر شهرستان اردکان می‌توانند از وجوه نمادین این شهرستان بیشترین بهره برداری و استفاده را داشته باشند.

انتهای پیام/ ی

هنرمندان ، پیشتاز برای معرفی و ظرفیت‌های استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.