سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 140 مرکز دندانپزشکی دولتی در سطح استان

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: 140 مرکز دندانپزشکی دولتی در سطح استان کرمانشاه فعال است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه ؛دکتر ابراهیم شکیبا گفت: خوشبختانه هم اکنون تعداد دندانپزشکان استان به حد نصاب خوبی رسیده و این امر موجب بهبود وضعیت سلامت دهان و دندان شده است.

وی گفت: در حال حاضر با توجه به آگاهی مردم نسبت به اهمیت سلامت دندان و حفظ و مراقبت آن و از طرفی افزایش تعداد دندانپزشکان و مراکز دولتی دندانپزشکی، وضعیت سلامت دهان و دندان مردم رو به بهبود است.

دکتر شکیبا از فعالیت 140 مرکز دولتی دندانپزشکی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه این مراکز با انواع بیمه ها طرف قرارداد هستند و مردم با قیمت مناسب می‌توانند از خدمات دندانپزشکی برخوردار شوند.

وی افزود: در این مراکز سال گذشته بیش از هفت هزار مورد جرم گیری، 35 هزار مورد ترمیم دندان پوسیده، 76 هزار مورد کشیدن دندان عفونی غیرقابل نگهداشت و 18 هزار و 472 مورد فیشورسیلنت دندان کودکان شش تا 14 ساله انجام شده است.

دکتر شکیبا تصریح کرد: همچنین در حوزه خدمات دندانپزشکی سال گذشته برای 170 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی استان فلورایدتراپی انجام شد. این عمل برای 30 هزار کودک زیر شش سال نیز انجام شده است.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته همچنین 10 مرکز دندانپزشکی روستایی راه‌اندازی و تجهیز شد که با بیمه روستایی خدمات ارائه می‌دهند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تعداد دندانپزشکان استان به حد نصاب خوبی رسیده است

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.