سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبل و منبت ملایرزمینه ساز رونق اقتصادی

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:مبل ومنبت ملایر می تواند زمینه ساز رونق اقتصادی وگردشگری  رویداد 2018 باشد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛محمد کاظمی، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به طور قطع صنعت مبل و منبت ملایر در کنار فواید و استعدادهای گردشگری و طبیعت گردی این شهرستان اصلی ترین گام برای جذب سرمایه و درآمدزایی به ویژه در رویداد همدان 2018 است.

وی افزود: با توجه به ثبت ملایر به عنوان شهر ملی منبت باید برای برندسازی و شناسنامه دار کردن این صنعت گام برداریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علامت و برند مشخصی باید روی تولیدات صنعت مبل و منبت ملایر ثبت شود که نشان دهد حاصل تلاش و کوشش هنرمندان این شهرستان است.

کاظمی گفت: برای توسعه صادرات مبل و منبت باید از طریق فضای مجازی، تبلیغات گسترده و افزایش کیفیت تولیدات در این حوزه تلاش کنیم.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم با تقدیر از تلاش های دست اندرکاران در برگزاری نخستین جشنواره مبل و منبت، ثبت ملی مبل و منبت ملایر را حاصل زحمات فعالان این صنعت عنوان کرد .

کاظمی خواستار نصب المان مبل و منبت در ورودی های شهر ملایر شد واظهار داشت: از اعتبار همدان 2018 می توانیم برای ساخت و نصب این المان استفاده کنیم.

وی خطاب به فعالان صنعت مبل و منبت ملایرعنوان کرد: این موضوع باید به طور حتم پیگیری شود تا بابرگزاری  کارزار تبلیغاتی دوباره جشنواره تابستانی مبل و منبت تکرار و ملایر بار دیگر روی آنتن رسانه ملی برود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:شرط برگزاری این کارزار تبلیغاتی در ملایر این است که پذیرش مسافران و گردشگران در هتل ها و مسافرخانه های این شهرستان به صورت نیم بها باشد.

کاظمی با تاکید بر اینکه چهره شهر برای رویداد همدان 2018 باید تغییر کند و زمینه برای این رویداد در ملایر مهیا است، اظهار کرد: ساختمان پلاک 17 ملایر محلی مناسب برای برگزاری نمایشگاه مبل و منبت همزمان با این رویداد بین المللی است.

وی خواستار افزایش کیفیت تولیدات مبل و منبت ملایر برای جلوگیری از لطمه به این صنعت شد و افزود:به طور قطع یکی از راه های تحقق شعارهای ملی حمایت از تولیدات داخلی، است که دولت نیز باید حمایت بیشتری از این صنعت داشته باشد.

انتهای پیام/ ب

رونق اقتصادی  زمینه ساز مبل و منت ملایراست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.