سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان خبر داد;

رتبه دوم استان سمنان در پرداخت تسهیلات بهین یاب در کشور

استان سمنان در زمینهٔ پرداخت تسهیلات بهین یاب و طرح‌های اشتغال در سال۹۶ و در بین ۳۱ استان کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در نشستی با فرمانداران استان سمنان گفت: در زمینهٔ پرداخت تسهیلات بهین یاب و طرح‌های اشتغال و حمایت از کار نیز استان سمنان در سال۹۶ و در بین ۳۱ استان کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۶، ۱۰۲ درصد از سهم اشتغال در نظر گرفته‌ شده برای استان سمنان محقق شده است افزود: این امر نشان از اهتمام ویژه مسئولان به مقوله اشتغال در سطح استان سمنان دارد.

همتیان گفت: با توجه به معضل کم‌آبی در کشور و استان سمنان، دولت سیاست‌های بسیار مطلوبی را برای تشویق کشاورزان به اجرای طرح‌های آبیاری نوین کرده که از جمله آن اعطای کمک بلاعوض است که در این راستا تلاش فرمانداران و مسئولان شهرستانی برای جذب کامل این تسهیلات و اختصاص هدفمند آن‌ها نیاز مبرم استان سمنان محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان بابیان اینکه مجموعه استانداری سمنان بر تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت تأکید دارد افزود: احصاء این طرح‌ها مهمترین رسالت فرمانداران است که باید با در نظر گرفتن اولویت‌ها نسبت به ارائه طرح‌های موردنیاز به شورای برنامه‌ریزی اقدام کنند.

انتهای پیام / ه

۱۰۲درصد از تعهد اشتغال استان سمنان در سال۹۶ محقق شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.