سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبران ساف و فتح: حمله به سوریه، نمونه تروریسم دولتی سازمان یافته است

واصل ابو یوسف، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین و نبیل شعث، از رهبران جنبش فتح، تجاوز نظامی سه جانبه غربی‌ها به سوریه را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، رهبران ساف و فتح، تجاوز نظامی سه جانبه غربی‌ها به سوریه را محکوم کردند.

نبیل شعث از رهبران جنبش فتح در گفتگو با این شبکه، تجاوز نظامی سه جانبه کشور‌های غربی را به سوریه محکوم کرد و آن را "جنایت جنگی" خواند.

همچنین واصل ابو یوسف عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف)، حمله به سوریه را "تروریسم دولتی سازمان یافته" توصیف کرد.

نبیل شعث در این خصوص گفت: «ما این عملیات و مواضع همه طرف‌هایی را که مانع شکل گیری روند ملی برای حل بحران سوریه و حفظ وحدت مردم این کشور هستند، محکوم می‌کنیم. جنبش فتح معتقد است این حمله نمونه بارز جنایت جنگی است و صلح بین المللی و روند حل و فصل مسائل خاورمیانه را با خطرات و تهدیدات بیشتری مواجه می‌کند. طرح‌ها و راهبرد‌های پیشنهادی آمریکا برای منطقه، ماهیت خود را از دست داده و فقط مشکلات را بیشتر می‌کنند. آمریکایی‌ها امور را پیچیده‌تر می‌کنند و برای رویارویی با روسیه به سوریه آمده اند.»

واصل یوسف نیز گفت: «اقدام آمریکا در حمله نظامی به خاک سوریه، تروریسم دولتی سازمان یافته و جنایت علیه امت عربی، اسلامی و جامعه بین المللی است و همه قوانین و مشروعیت بین الملی را نقض می‌کند. از این رو باید توجه داشته باشیم این موضوع در اماکن مختلف چه در عراق و لیبی و اکنون در سوریه در حال تکرار شدن است، این اقدامات منطقه خاورمیانه را بی ثبات می‌کند و تلاشی در راستای تجزیه و تضعیف منطقه و تسلط بر دارایی‌های آن است.»

انتهای پیام/

محکومیت تجاوز نظامی آمریکا به سوریه توسط ساف و فتح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.