سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله پلیس فرانسه به تظاهرکنندگان در شهر نانت

پلیس فرانسه در تظاهرات مردم شهر نانت در غرب این کشور در حمایت از اهالی نتردام دلاند با گاز اشک آور و هلی‌کوپتر و ماشین‌های آبپاش ضدشورش به تظاهرکنندگان حمله و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس فرانسه در تظاهرات مردم شهر نانت در غرب این کشور در حمایت از اهالی نتردام دلاند با گاز اشک آور و هلی‌کوپتر و ماشین‌های آبپاش ضدشورش به تظاهرکنندگان حمله و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داد.

این تظاهرات یک روز پس از حضور ادوار فیلیپ نخست وزیر و ژرار کلمب وزیر کشور فرانسه به منطقه نتردام دلاند صورت پذیرفت که در نهایت با خشونت پلیس مردم معترض متفرق و البته تعدادی هم بازداشت شدند.

حدود یک هفته می‌شود که دولت فرانسه با حضور پلیس ضد شورش و ژاندارم‌ها اقدام به تخلیه ساکنان منطقه نتردام دلاند در غرب فرانسه کرده است.

ساکنان نتردام دلاند و مخالفان تخریب محیط زیست در مخالفت با ساخت فرودگاه در این منطقه اقدام به ساخت خانه در مزارعشان کرده اند، اما دولت می‌گوید باید هرچه زودتر منطقه را ترک کنید. درگیری پلیس ضد شورش و ژاندارم‌ها در این منطقه تاکنون حداقل ۱۵۰ مجروح برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

پلیس فرانسه تظاهرکنندگان علیه خشونت پلیس را سرکوب کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.