سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربازدیدهای وبگردی؛

پشت پرده شایعات مرگ مشکوک یک فرمانده مشهور! /سم‌هایی مرگبار که در ساخت مهم‌ترین دارو‌ها به کار می‌روند/تجملاتی‌ترین و عجیب‌ترین میوه‌های دنیا کدامند؟/مردم کدام کشورها بیشترین و کمترین میزان خواب را دارند؟

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.


پشت پرده شایعات مرگ مشکوک یک فرمانده مشهور! +عکس
پیرامون مرگ خلیفه حفتر فرمانده کل ارتش موسوم به ارتش ملی لیبی شایعاتی وجود دارد که برای درمان در بیمارستانی در فرانسه بستری است.


ستاره تکنیکی تاریخ جام جهانی که فلج اطفال داشت!+عکس
بازیکنی که از آن صحبت می‌کنیم با وجود این که از کودکی دچار فلج اطفال و انحراف در پا‌های خود بود، اما به عنوان یکی از تکنیکی‌ترین، بهترین و محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود.


هشت گروه مقاومت مردمی که اشغالگران را غافلگیر می‌کنند+تصاویر
اگر در آینده معادلات در شمال سوریه تغییر کند و آنکارا به سمت مناطق تحت کنترل سوریه عملیات انجام دهد چند گروه برای پاسخ مناسب وارد عمل خواهند شد.


سم‌هایی مرگبار که در ساخت مهم‌ترین دارو‌ها به کار می‌روند+تصاویر
در طول تاریخ پزشکان از مواد غیر مرسوم و نامتعارفی در جهت اهداف پزشکی استفاده کرده اند که در این گزارش به چند مورد از آنها اشاره شده است.


تجملاتی‌ترین و عجیب‌ترین میوه‌های دنیا کدامند؟ +تصاویر
این روزها در کنار میوه‌های عادی می‌شود رد و نشان میوه‌های عجیب و غریبی را پیدا کرد که چند سالی است در قفسه خرید فروشگاه ها جاخوش کرده‌اند محصولاتی که غالبا هویتی استوایی دارند.


مردم کدام کشورها بیشترین و کمترین میزان خواب را دارند؟
مردم دنیا به طور متوسط بین ۶ تا ۸ ساعت از شبانه‌روز را می‌خوابند که این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد.


آبمیوه‌هایی که سردردتان را تسکین می‌دهند+ دستورالعمل
برخی از نوشیدنی‌ها برای آرام کردن سردردهای ناشی از پرخوری و یا مصرف بیش از حد مواد غذایی چرب و شیرین بسیار مناسب هستند؛ زیرا خاصیت پاکسازی و سم‌زدایی دارند.


5 سلاح برتر و قدرتمند روسیه را بشناسید+تصاویر
برخی از انواع سلاح های روسیه بر تعادل قدرت در جهان تاثیر می گذارد. این سلاح ها شامل سیستم های دفاع موشکی مدرن، زیردریایی های هسته ای و غیر هسته ای روسیه است.


از دعوت مجرد‌ها به "پنج شنبه‌های ازدواجی" تا تشکیل زندگی با ۵۰ هزار تومان!
موسسه‌ای غیر مجاز مدعی شده که با 50 هزار تومان قادر به انتخاب همسر برای افراد مجرد است که در آن علاوه بر این، همایش ازدواجی نیز برگزار می شود.

تجاوز «مثلث شرارت» به سوریه/تمسخر موشک‌های به اصطلاح هوشمند ترامپ توسط صهیونیست‌ها!
تجاوز آشکار آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه به بهانه نخ نمای «حمله شیمیایی» درحالی اتفاق افتاد که حتی رسانه‌های جیره‌خوار صهیونیستی هم به ناکارآمدی آن اذعان کردند.

انتهای پیام/

پربازدیدهای گروه وبگردی

برچسب ها: پربازدیدها ، خواندنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.