سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمدخبر داد؛

امداد رسانی به 11 خانوار گرفتار در سیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش های اخیر در استان به 11 خانوار گرفتار در سیل و باران در شهرستان لنده و کهگیلویه امدادرسانی شد.

سید امان الله جهانبین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ با اشاره امداد رسانی به 11 خانوار گرفتار در سیل و باران شهرستان لنده و کهگیلویه گفت: از این تعداد پنج خانوار در کوه سیاه لنده که در پی بارش‌های شدید اخیر همراه با تگرگ در معرض خطر بودند از سوی هلال احمر لنده امداد رسانی شدند.

وی با بیان اینکه در این امداد رسانی وسایل خوراکی و گرمایشی نیز در اختیار این خانوارها قرار گرفت، تصریح کرد: این خانواده‌ها بعد از امداد رسانی با همکاری تیم‌های امداد و نجات به شهر لنده انتقال داده شدند.

جهانبین افزود:طی تماس با جمعیت هلال احمر 6 خانوار عشایری که چادرهای آنها دچار آبگرفتگی شد نیز با همکاری تیم‌های امداد و نجات در مکان مناسب اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمداضافه کرد: در شهرستان چرام 6 خودرو به دلیل طغیان آب در راه‌های ارتباطی با همکاری جمعیت هلال احمر رها سازی شدند.

بیشترین بارندگی‌های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد که از پنجشنبه آغاز شد در شهرستان لنده با 56 میلیمتر گزارش شده است.

در این مدت لیکک 55.4، سرفاریاب 53، قلعه دختر 47، چرام 44، سرآسیاب یوسفی بهمئی 43، قلعه رئیسی 39، جاورده 38، لوداب 35، امیرآباد بابکان 34، یاسوج 32.5، سی سخت 31، باشت 29، چیتاب 29، دهدشت 27.6، دوگنبدان 16.2 و امامزاده جعفر 9.6 میلیمتر باران باریده است.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود 16 هزار و 249 کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

انتهای پیام/غ

امداد رسانی به سیل زدگان در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.